پیگیری واردات ۵ هزار خودرو برای جانبازان - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

پیگیری واردات ۵ هزار خودرو برای جانبازان

  • کد خبر : 16365
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
پیگیری واردات ۵ هزار خودرو برای جانبازان

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیگیری برای واردات پنج هزار خودرو برای جانبازان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان مناطق آزاد کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نماد ایثار هستند و ما نسبت به این شهرستان‌ها مسئول هستیم.
 وی افزود: تعداد بسیار زیادی آزاده، جانباز، همسران و فرزندان شهید در شهرهای آبادان و خرمشهر هستند که هنوز فاقد شغل و مسکن‌اند و باید به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود.
قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: امیدواریم در مدت زمانی کوتاه مساله مسکن و اشتغال این افراد را با همکاری منطقه آزاد اروند حل کنیم.
او با اشاره به حق تامین خودروی جانبازان بیان کرد: در این زمینه باید نزدیک به پنج هزار خودرو به جانبازان تحویل داده شود اما امکان واردات خودرو به جز از مناطق آزاد وجود ندارد.
معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: این که همه پنج هزار خودرو از طریق منطقه آزاد اروند وارد شود یا از طریق توزیع در مناطق مختلف آزاد وارد شوند نیازمند آن است که بتوانیم پلاک منطقه این خودروها را مخصوص جانبازان برای کل کشور تعریف کنیم.
وی در همین زمینه افزود: این مساله نیازمند مصوبه هیات وزیران است و اکنون نمی‌توان راجع به آن نظر داد اما برای وارد کردن خودرو برای جانبازان خوزستانی می‌توان روی منطقه آزاد اروند حساب کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: اگر دولت اجازه دهد این خودروها در کل کشور تردد داشته باشند طبیعتا بهتر است که واردات همه خودروها از طریق یکی از مناطق آزاد انجام شود.
قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: اگر دبیرخانه مناطق آزاد تشخیص دهد و بپذیرد بنیاد شهید آمادگی دارد مدیریت منطقه آزاد اروند را به دست بگیرد. البته این کار نیازمند یک کار کارشناسی است و باید در دوره درازمدت اتفاق بیفتد تا انجام فعالیت در این حوزه معنادار شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=16365

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰