جزئیات تسهیلات کرونایی شرکت‌های حمل‌ونقل اعلام شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

جزئیات تسهیلات کرونایی شرکت‌های حمل‌ونقل اعلام شد

  • کد خبر : 1524
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
جزئیات تسهیلات کرونایی شرکت‌های حمل‌ونقل اعلام شد

نحوه انجام حمایت‌های مالی و چگونگی بهره مندی شاغلین بخش از تسهیلات ویژه کرونا در نشست کمیته راهبری حمل و نقل جاده‌ای بخش مسافربری، بررسی و جزئیات آن تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهران قربانی با بیان این مطلب اظهار کرد: بخشنامه اجرایی بهره‌مندی شاغلین شرکت‌های حمل و نقل مسافربری و رانندگان از تسهیلات ویژه کرونا به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها ابلاغ و در این نشست مقرر شد کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر مفاد بخشنامه و نحوه ثبت نام در سامانه را به تشکل‌های زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کنند.
وی افزود: میزان تسهیلات برای شرکت حمل و نقل مسافر ۱۲ و برای راننده شش میلیون تومان است؛ زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه و با سود ۱۲ درصد است.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره رسیدگی به یکی دیگر از درخواست‌های کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور در خصوص کاهش تعداد صندلی اتوبوس از ۴۴ به ۲۴ با توجه به کاهش تقاضای سفر به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: در این راستا با در نظر گرفتن ملاحظات سن ناوگان اتوبوس تا سقف ۱۰ سال موضوع از سوی دفتر آمار ایمنی و ترافیک این سازمان بررسی خواهد شد و با همکاری پلیس راهور ناجا، تشکل‌های صنفی و تأیید کارخانجات سازنده خودرو، قابلیت اجرایی خواهد یافت که چهارچوب آن به زودی نهایی و اطلاع رسانی می‌شود.
وی با تاکید بر ارتقای ایمنی در سفرهای جاده‌ای افزود: بر اساس تأکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مقرر است دوره‌های ویژه ایمنی برای متولیان و رانندگان تدوین و برنامه‌ریزی شود و با تغییر در رفتار و الگوی رانندگان متخلف وقوع حوادث و اتفاقات جاده‌ای به حداقل برسد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=1524

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰