نقدینگی مورد نیاز شرکت عقاب افشان تصویب می‌شود - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11
استاندار سمنان:

نقدینگی مورد نیاز شرکت عقاب افشان تصویب می‌شود

  • کد خبر : 4095
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
نقدینگی مورد نیاز شرکت عقاب افشان تصویب می‌شود

استاندار سمنان گفت: نقدینگی مورد نیاز شرکت عقاب افشان امروز چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تصویب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی شهر سمنان با اشاره به موضوع شرکت عقاب افشان گفت: این شرکت از شرکت های خوب استان و کشور است و تولیدات آن با محصولات جهانی رقابت دارد.
آشناگر با بیان اینکه تحریم ها مشکلاتی را برای تامین مواد اولیه شرکت عقاب افشان ایجاد کرده است اظهار کرد: باتوجه به تعهدی که در مدیریت این شرکت وجود دارد تمام تلاش بر این است که تاثیر تحریم ها را به حداقل برسانیم.
وی با اشاره به برگزاری نشستی با مدیریت این شرکت در روزهای گذشته گفت: در هفته گذشته نشستی با مدیریت شرکت داشتیم و تصمیماتی اتخاذ شد، تصمیم اول این بود که نقدینگی را تامین کنیم که امروز نیز مطرح و تصویب خواهد شد سپس به ستاد مرکزی اعلام می شود تا تامین مالی این شرکت با مشکل مواجه نشود.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه یک سری مشکلات قضایی در خصوص فروش وجود دارد دارد ابراز کرد: این مشکلات ارتباطی با قسمت اداری و اجرایی ندارد و باید به سرعت از سوی تعزیرات حکومتی تعیین تکلیف شود البته مسئولان قضایی استان نهایت همکاری را داشته و در استان مشکلی وجود ندارد.
آشناگر مراحل ورود مواد اولیه را یکی دیگر از مشکلات شرکت عقاب افشان عنوان کرد و افزود: آن چیزی که مربوط به استان است مشکل جدی وجود ندارد و گمرک استان نهایت همکاری را دارد اما در سطح ملی مشکلاتی وجود دارد.
وی از ارائه پیشنهاداتی به معاون اول رئیس جمهوری خبر داد و گفت: پیشنهاداتی برای ترخیص سریعتر کالا به معاون اول رئیس جمهوری ارائه شد تا منتظر تامین ارز نباشند و ترخیص کالا بصورت درصدی با تایید گواهی تامین ارز را داشته باشند.
استاندار سمنان با اشاره به اعلام آمادگی وزارت کشور برای خریداری اتوبوس های عقاب افشان و سفر قریب الوقوع معاون عمرانی وزیر کشور به سمنان ابراز کرد: در هفته گذشته در نشست با معاون عمرانی وزارت کشور از سوی این معاونت اعلام شد آمادگی خریداری اتوبوس های این شرکت برای تامین ناوگان اتوبوسرانی کشور وجود دارد و امیدواریم با حضور ایشان طی روزهای آینده قرارداد منعقد شود.
آشناگر در ادامه تصریح کرد: به شرطی که کارخانه و مدیریت آن امادگی و توان تامین اتوبوس را داشته باشند در نشستی که با مدیریت شرکت داشتیم قرار شد با تمهیداتی که با دیگر کشورها خواهند داشت مواد اولیه تامین شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=4095

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰