رونمایی از سدان برقی لوسیدایر ۱۹ تا پایان تابستان - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

رونمایی از سدان برقی لوسیدایر ۱۹ تا پایان تابستان

  • کد خبر : 2708
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
رونمایی از سدان برقی لوسیدایر ۱۹ تا پایان تابستان

لوسیدموتورز اعلام کرد نسخه تولیدی نخستین سدان لوکس تمام‌برقی خود را طی مراسمی آنلاین در ۱۹شهریور امسال رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، لوسیدموتورز اعلام کرد نسخه تولیدی نخستین سدان لوکس تمام‌برقی خود را طی مراسمی آنلاین در ۱۹شهریور امسال رونمایی خواهد کرد.
قرار بود این محصول در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۲۰ معرفی و رونمایی شود اما به‌دلیل شیوع کرونا و لغو برگزاری نمایشگاه‌ها، این رویداد نیز به‌زمان دیگری موکول شد. لوسیدموتورز در این مدت، وقت خود را صرف ارائه بخش‌هایی از اطلاعات درباره پیشرفت روند تولید سدان‌ایر کرده و به‌همین‌منظور برنامه‌ای برای مراسم رونمایی آن ترتیب داده است. این شرکت در ماه آوریل تعدادی عکس از کارخانه کازاگرانده در ایالت آریزونا منتشر کرد که لوسیدایر در آنجا ساخته می‌شود. 
لوسید علاوه‌بر آن فیلم‌هایی از خودرو الکتریکی ایر در زمان انجام تست‌های زمستانی و همچنین مسافرت در جاده ۴۰۰مایلی (۶۴۳ کیلومتری) بین سانفرانسیسکو و لس‌آنجلس با یک‌بار شارژ منتشر کرد. لوسیدایر برای اول نخستین‌بار در سال ۲۰۱۶ در قالب نمونه اولیه رونمایی شد، بنابراین مدت زمان طولانی از معرفی آن می‌گذرد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=2708

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰