قیمت خودرو دوباره ترمز برید - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
پراید 76 و پژو پارس 153 میلیون تومان

قیمت خودرو دوباره ترمز برید

  • کد خبر : 2493
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
قیمت خودرو دوباره ترمز برید

بلاتکلیفی بازار خودرو و نبود نرخ پایه در این بازار، آسیب پذیری آن را در مقابله با سوداگران و همچنین نوسانات نرخ ارز بیشتر کرده به طوری که در حال حاضر شاهد افزایش ۶ تا ۱۶ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، با فروکش کردن تب کنترل بازار خودرو سیر صعودی قیمت ها همچنان ادامه دارد و در این میان رشد نرخ ارز نیز بر بازار تاثیرگذار بوده است. در این وضعیت قیمت گذاری خودروها به صورت سلیقه ای انجام می شود و علی رغم نبود خریدار در بازار، فروشندگان هر روز قیمت جدیدی را اعلام می کنند.
این اتفاقات باعث شده تا قیمت هر دستگاه پراید در بازار با رشد ۶ میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته به ۷۶ میلیون تومان برسد. همچنین قیمت تیبا هاچ بک نیز ۶ میلیون تومان افزایش یافته و امروز در بازار ۹۵ میلیون تومان عرضه می شود. در عین حال قیمت ساینا در بازار به ۹۵٫۵ میلیون تومان رسیده و هر دستگاه کوئیک دنده ای نیز با قیمت ۱۰۲ میلیون تومان عرضه می شود.
در مورد پژو ۴۰۵ نیز باید به رشد ۱۰ میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار نسبت به هفته پیش اشاره کنیم به طوری که هم اکنون با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت سمند ال ایکس نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی در بازار به ۱۲۵ میلیون تومان رسیده و پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک نیز با قیمت ۲۶۵ میلیون تومان رسیده و پژو پارس نیز با افزایش قیمت ۱۶ میلیون تومانی نسبت به هفته پیش، با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان در بازار عرضه می شود. قیمت پژو پارس با موتور TU5 نیز به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است.
رشد ۵۰ تا ۵۰۰ میلیونی قیمت خودروهای خارجی
افزایش قیمت بازار در مورد خودروهای مونتاژی نیز اتفاق افتاده است که می توان به رشد قیمت ۲۵ میلیون تومانی جک S5 و عرضه آن با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان اشاره کرد. قیمت النترا ۲۰۱۸ صفر نیز در بازار با رشد ۲۲ میلیون تومانی نسبت به هفته پیش، به ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است. با توجه به کمبود خودروهای خارجی صفر در بازار، رشد قیمت ارز باعث بالارفتن قیمت خودروهای خارجی دست دوم نیز شده است.
سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این مورد گفت: رشد نرخ ارز باعث بالارفتن قیمت خودروهای خارجی در بازار شده به طوری که قیمت خودروهای زیر یک میلیارد تومان حدود ۵۰ میلیون تومان افزایش داشته و خودروهای با قیمت یک تا ۲ میلیارد تومان بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بالا رفته است.
وی ادامه داد: خودروهای با قیمت ۲ تا ۳ میلیارد تومان بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان، خودروهای با قیمت ۳ تا ۴ میلیارد تومان حدود ۴۰۰ میلیون تومان و خودروهای با قیمت ۴ میلیارد تومان حدود ۵۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته اند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=2493

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰