پروازهای داخلی امریکا جان گرفت - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

پروازهای داخلی امریکا جان گرفت

  • کد خبر : 2501
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
پروازهای داخلی امریکا جان گرفت

برای نخستین بار در سه ماهه گذشته تعداد مسافران پروازهای داخلی ایالات متحده آمریکا یا از ۶۰۰ هزار نفر عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، همزمان با شیوع گسترده و بحران پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از سوی دولت بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، شرکت‌های هواپیمایی نیز تمامی پروازهای داخلی و بین‌المللی خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق درآوردند تا بدین ترتیب در قطع زنجیره انتقال و انتشار این بیماری تاثیرگذار باشند.
اما در همین بازه زمانی که تقریبا شروع آن از مارس ۲۰۲۰ بود، شرکت‌های هواپیمایی به شدت از لغو پروازها و افت شدید تقاضای مسافران متضرر شدند به گونه‌ای که حجم پروازها و ظرفیت ایرلاین‌های فعال و مستقر در کشورهای مختلف تقریباً به صفر نزدیک شده بود.
حالا بر اساس گزارشی که در وبسایت simpleflying آمده است، تعداد پروازهای داخلی مسافربری در ایالات متحده آمریکا برای نخستین بار در سه ماهه گذشته از مرز ۶۰۰ هزار نفر گذر کردند که این رقم می تواند نشانه خوب و امیدبخشی برای ایرلاین ها و برون رفت از بحران های شدید مالی باشد.
همچنین سایر آمارها و گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های خبری نشان دهنده رشد تدریجی وضعیت صنعت هوایی در سراسر جهان و بازگشت خیل عظیمی از مسافران و هواپیماهای زمین‌گیر شده به خطوط هوایی است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=2501

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰