تولید ۴۰۰۰ رنو و برلیانس در پارس خودرو - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
بررسی تولید پارس خودرو در بهار نشان می دهد؛

تولید ۴۰۰۰ رنو و برلیانس در پارس خودرو

  • کد خبر : 2992
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
تولید ۴۰۰۰ رنو و برلیانس در پارس خودرو

با بررسی آمار تولید پارس خودرو در ۳ ماهه نخست سال، این شرکت موفق به تولید حدود ۴ هزار دستگاه خودرو از محصولات گروه رنو وبرلیانس در پاسخ به تعهدات معوق این شرکت شده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از پرشین خودرو، بر اساس آمار منتشر شده از میزان تولید پارس خودرو در ۳ ماهه نخست سال جاری، این شرکت توانسته است در گروه محصولات رنو آمار تولید ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه و در گروه محصولات برلیانس نیز آمار ۱ هزار و ۳۷۸ دستگاه را ثبت کند.

این شرکت همچنین موفق به تولید ۱۶ هزار و ۸۱۰ دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۱۰۰ و ۶ هزار و ۲۱۸ خودرو در گروه کیو۲۰۰ در کارنامه بهاری خود شده است.

بر اساس این گزارش، پارس خودرو در ۳۱ روز خرداد ماه سال جاری در گروه رنو و برلیانس توانسته است به ترتیب ۵۷۸ و ۴۳۴ دستگاه خودرو را تولید کند.
 
پارس خودرو در آخرین ماه بهار، ۷ هزار و ۵۶۵ خودرو از خانواده ایکس ۱۰۰ و ۲ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودرو نیز از گروه Q200 تولید کرده است.

این شرکت خودروساز در همین ماه همچنین موفق به تولید ۱۳۰ دستگاه خودرو از گروه اس۲۰۰ شده است.

بر اساس این گزارش، پارس خودرو در ۳ ماه بهار سال جاری ۲۷ هزار و ۱۳۶ دستگاه خودرو و در خرداد ماه نیز آمار ۱۱ هزار و ۷۲ دستگاه خودرو را به تولید برساند.

یادآور می شود، در مقام مقایسه آمار تولید ۳ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ با مدت مشابه در سال گذشته، پارس خودرو توانسته است میزان تولید بیشتری را به ثبت برساند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=2992

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰