مشخصات و قیمت بنز GLA مدل ۲۰۲۱ اعلام شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

مشخصات و قیمت بنز GLA مدل ۲۰۲۱ اعلام شد

  • کد خبر : 4439
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
مشخصات و قیمت بنز GLA مدل ۲۰۲۱ اعلام شد

مرسدس بنز در دسامبر سال جاری از نسل جدید کراس اوور GLA رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، حالا ژرمن با آماده سازی این خودرو جهت ورود به بازار قیمت و مشخصات نهایی آن را اعلام کرده اند.قیمت این خودرو در بازار آمریکا از ۳۶۳۲۰ دلار آغاز خواهد شد.

به این ترتیب GLA جدید حدود ۲۰۰۰ دلار گران‌تر از نسل پیش خود می‌باشد.
علیرغم اینکه GLA حالت پایه‌ای بین شاسی بلندهای مرسدس دارد اما به چراغ‌های LED، درب پشتی برقی و رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز شده است. آپشن های زیادی از جمله سقف پانورامیک، پکیج‌های AMG و نایت و رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی نیز در دسترس هستند.

با ورود به کابین این خودرو شاهد صندلی‌های جلوی برقی با پوشش MB-Tex و حافظه‌دار خواهید بود. خریداران همچنین از سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، پشت آمپرهای دیجیتال ۷ اینچی، صفحه مرکزی ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی لذت خواهند برد.

از جمله آپشن های این بخش نیز می‌توان به صفحات نمایش بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی، نورپردازی با ۶۴ رنگ مختلف، شارژر بی‌سیم گوشی، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، پوشش چرم و تریم چوبی یا کربنی اشاره کرد. متأسفانه تجهیزات پیش پا افتاده‌ای همچون آینه‌هایی با تیره شوندگی خودکار و باز کننده درب گاراژ هم با پرداخت مبلغ اضافی در دسترس هستند.

خب صحبت از آپشن ها شد و باید گفت پکیج دستیار راننده ۱۷۰۰ دلاری عرضه شده که شامل دستیار فاصله فعال، دستیار فرمان فعال، دستیار ترمز فعال، دستیار محدودیت سرعت فعال، حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور و… می‌باشد.

نیروبخش GLA 2021 پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متر است. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه همکاری کرده و در مدل دیفرانسیل عقب GLA 250 باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۰۹ کیلومتر در ساعتی می‌شود.
سیستم چهار چرخ محرک با قیمت ۲ هزار دلار در دسترس بوده و شتاب را به ۶.۶ ثانیه می‌رساند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=4439

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰