قیمت‌گذاری و ورود شورای سیاست‌گذاری مشکل تولیدکنندگان خودرو سنگین - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
عبدالله اکبری راد:

قیمت‌گذاری و ورود شورای سیاست‌گذاری مشکل تولیدکنندگان خودرو سنگین

  • کد خبر : 4981
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۴۱
قیمت‌گذاری و ورود شورای سیاست‌گذاری مشکل تولیدکنندگان خودرو سنگین

یک تولیدکننده خودرو از فرآیند قیمت‌گذاری و ورود شورای سیاست گذاری به این مهم به عنوان یکی از جدی‌ترین مشکلات پیش روی تولیدکنندگان خودرو سنگین در ایران نام برد.

عبدالله اکبری راد از کارخانه عقاب‌افشان سمنان به عنوان بزرگترین کارخانه اتوبوس در کشور نام برد و اظهار کرد: ۹۵ درصد از ناوگان مسافری کشور در بخش‌های برون شهری و درون شهری در اختیار شرکت عقاب افشان است.‌
وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای این صنعت در جریان تحریم‌های ظالمانه امریکا خواستار حمایت بیشتر از تولیدکنندگان شد.
این تولیدکننده و فعال صنعتی ادامه داد: با وجود تحریم‌های ظالمانه ،سنگین و غیرقانونی امریکا مدیران شرکت عقاب افشان توانسته‌اند با مشارکت شرکای تجاری خود نیازهای این واحد بزرگ صنعتی را تامین کنند.
وی با اشاره به برخی مشکلات تولیدکنندگان در حوزه گمرکی اظهار کرد: انتظار ما از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سرپرست وزارتخانه به فرآیند ترخیص قطعات خریداری شده شرکت عقاب افشان از گمرک کمک کنند.
وی با بیان اینکه صنعت در کشور مظلوم است خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد از صنعت کشور در اختیار دولت و ۳۰ درصد آن توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شود.‌
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات صنایع خودرو ساز سنگین همچون عقاب افشان بحث قیمت گذاری و ورود شورای سیاست گذاری در این مقوله است ادامه داد: تولید محصولات با کیفیت ، ارائه خدمات خوب به مشتریان و رعایت استانداردهای بین المللی، سه اصل اساسی در شرکت عقاب‌افشان است.
اکبری‌راد با بیان اینکه شرکت عقاب افشان از معدود شرکت‌هایی است که به تمام تعهدات خود عمل کرده تصریح کرد: مجموعه‌ی وزارت کشور مهمترین مشتری تولیدات مجموعه عقاب افشان سمنان است  و این واحد بزرگ صنعتی بخش عمده ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.
وی از این واحد به عنوان یک برند شناخته شده نام برد و اضافه کرد: دکتر روحانی در سفر به کشور ترکمنستان ، یک‌دستگاه از تولیدات شرکت عقاب افشان را به‌عنوان ” نماد صنعت ایران ” به رئیس جمهور ترکمنستان اهدا کرد.
وی با اشاره به تلاش این مجموعه برای عرضه تولیدات جدید افزود: در همین راستا با تلاش همکاران ما در بخش تحقیقات و پژوهش شرکت عقاب‌افشان و با مشارکت شرکت مپنا، بزودی اولین اتوبوس برقی این شرکت تولید خواهد شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=4981

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰