ثبت نام متقاضیان خودروهای دوگانه‌سوز از طریق سایت irngv.ir - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

ثبت نام متقاضیان خودروهای دوگانه‌سوز از طریق سایت irngv.ir

  • کد خبر : 9290
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
ثبت نام متقاضیان خودروهای دوگانه‌سوز از طریق سایت irngv.ir

بر اساس توافق صورت گرفته بین وزارت نفت، وزارت صمت و اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین ثبت‌نام خودروهای متقاضی تبدیل به دوگانه‌سوز از طریق ww.irngv.mimt.gov.irانجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، علی محمودیان رییس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزینی و خدمات وابسته گفت: با گفت‌وگوها و تصمیمات صورت گرفته بین وزارت صمت و وزارت نفت و اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین ثبت نام یارانه‌ای خودروهای بنزینی عمومی  و آزاد  که صاحبان آنها متقاضی دوگانه‌سوز کردن خودروهای خود هستند  از طریق سامانهwww.irngv.mimt.gov.irانجام می‌شود.
وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند و کارگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند  تا فرآیند تبدیل آغاز شود. بعد از مشخص شدن کارگاه توسط متقاضی کمتر از چند روز زمان مراجعه به کارگاه اعلام می شود و متقاضیان می توانند خودروی خود را بصورت رایگان تبدیل به دوگانه سوز کنند.
وی ادامه داد : تمامی خدمات بصورت رایگان انجام می شود و همه  قطعاتی که در طرح دوگانه سوز شدن خودروها در کارگاههای که اسامی آنها در سایت درج شده، استاندارد و دارای گارانتی و خدمات پشتیبانی است و در پایان فرایند تبدیل نیز به مالکان خودرو گواهی سلامت ارائه می شود.
محمودیان افزود: قرار است حدود یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو شامل اتومبیل‌های وانت، وانت پیکان، نیسان، تاکسی به صورت رایگان تبدیل به دوگانه‌سوز بشوند و هزینه آنها از طرف دولت پرداخت می‌شود و متقاضیان با هماهنگی که با وزارت صمت و وزارت نفت صورت گرفته وارد سایت www.irngv.mimt.gov.irبشوند و ثبت نام خود را انجام بدهند همچنین متقاضیان خودروهای آزاد نیز می توانند به این سایت مراجعه کنند و تقاضای خود را ارائه کنند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9290

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰