امکان خرید اینترنی قطعات باکیفیت برلیانس فراهم شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

امکان خرید اینترنی قطعات باکیفیت برلیانس فراهم شد

  • کد خبر : 9307
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
امکان خرید اینترنی قطعات باکیفیت برلیانس فراهم شد

شرکت «آذین‌پارت» برای جلوگیری از سودجویی و سوءاستفاده افراد و همچنین برای رفاه حال مصرف‌کنندگان ایرانی اقدام به‌واردات قطعات اصلی برلیانس از تولیدکنندگان مطرح چینی کرده و این محصولات را با ضمانت کیفیت به‌مشتریان عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، یکی از برندهایی که این روزها به‌دلیل تحریم دچار کمبود قطعه اصلی و ازدیاد قطعات تقلبی شده، خودرو برلیانس است که افراد سودجو بااستفاده از قالب‌های شبیه‌سازی‌شده و بدون‌توجه به‌حق کپی‌رایت اقدام به‌تولید قطعات آن‌ کرده و برای فروش بهتر در بازار از لوگو برلیانس برای وجهه بخشیدن به‌محصولات خود استفاده می‌کنند و این مساله مهم از دید مصرف‌کنندگان پنهان مانده است. این درحالی‌است که بسیاری از قطعاتی که از چین وارد می‌شود نیز فاقد این نشان هستند و به‌همین‌دلیل مشتریانی که از این مساله آگاهی ندارند، محصولات درجه چند ایرانی یا چینی را به‌عنوان محصول اصلی خریداری کرده و دچار مشکل می‌شوند و کم‌کم اطمینان خود را نسبت به‌برند مربوطه از دست می‌دهند. 
دراین‌حال شرکت «آذین‌پارت» برای جلوگیری از سودجویی و سوءاستفاده افراد و همچنین برای رفاه حال مصرف‌کنندگان ایرانی اقدام به‌واردات قطعات اصلی برلیانس از تولیدکنندگان مطرح چینی کرده و این محصولات را با ضمانت کیفیت به‌مشتریان عرضه می‌کند. بر این اساس، خریداران باید دقت داشته باشند که گرچه قطعات غیراصل نیز ساخت کشور چین است، اما به‌دلیل تولید این قطعات در کارخانه‌های متفرقه و دور از نظارت کمپانی برلیانس به هیچ عنوان کیفیت قطعه اصلی را پاس نمی‌کند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9307

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰