ادغام فیات-کرایسلر با پژو - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

ادغام فیات-کرایسلر با پژو

  • کد خبر : 9369
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
ادغام فیات-کرایسلر با پژو

دو خودروساز بزرگ جهان یعنی پژو-سیتروئن و فیات- کرایسلر در مراسمی از نام برندی که قرار است با ادغام این دو شرکت ایجاد شود رونمایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، برند جدید محصولات خود را تحت نام استلانتیس به بازار عرضه خواهد کرد که نامی یونانی و برگرفته از واژه استلو به معنای ستاره خواهد بود.
در بیانیه مشترک شرکت های پژو-سیتروین و فیات- کرایسر آمده است: برند جدید خودرویی دارای انگیزه های نیرومند و یک فرهنگ سازمانی قدرتمند خواهد بود. ما در کنار هم جمع شده ایم تا به یک رهبر جدید جهانی بازار خودرو تبدیل شویم که به تمامی نیازهای مشتریان با سلایق مختلف پاسخ دهد.
علاوه بر محصولاتی که تحت برند استلانتیس به بازار عرضه خواهد شد، زیرمجموعه های این برند نظیر آلفا رومیو، کرایسلر، جیپ و پژو محصولات اختصاصی خود را با نام خود به بازار عرضه خواهند کرد.
انتظار می رود در سه ماهه نست سال آینده فرآیند تخصیص سهام به پایان برسد و تاییدیه های لازم هیات مدیره و تامین سرمایه اتخاذ شود. به دنبال ادغام این دو غول خودروسازی، استلانتیس به چهارمین خودروساز بزرگ در جهان تبدیل خواهد شد.
نهادهای نظارتی اتحادیه اروپا بررسی جزییات ادغام این دو خودروساز را آغاز کرده اند اما احتمالا صدور مجوزهای نهایی به چهار ماه زمان نیاز خواهد داشت. برخی از منتقدان این توافق گفته اند تحقق چنین مساله ای باعث آسیب جدی به شرکت های کوچک تر حوزه خودرو در سطح اتحادیه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9369

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰