آدرس مراکز تعویض پلاک تهران بزرگ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

آدرس مراکز تعویض پلاک تهران بزرگ

  • کد خبر : 9562
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۰۰
آدرس مراکز تعویض پلاک تهران بزرگ

درباره آدرس مراکز تعویض پلاک در مناطق مختلف تهران بزرگ بیشتر بدانید.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، تعویض پلاک خودرو از جمله مواردی است که بعد از هر بار نقل و انتقال وسایل نقلیه، باید توسط فروشنده و خریدار انجام شود.
با توجه به مهم بودن این امر، بسیاری از افراد متقاضی تعویض پلاک وسایل نقلیه درباره آدرس این مراکز در تهران بزرگ سوالاتی دارند که در این گزارش قصد داریم آدرس این مراکز را اعلام کنیم.
مرکز تعویض پلاک میثم در کیلومتر ۱۷ جاده مخصوص کرج- خیابان داروپخش- خیابان روزدارو، مرکز خاوران در کیلومتر ۱۰ جاده خاوران بعد از سه راه خاورشهر و مرکز تعویض پلاک الغدیر در یافت آباد- بلوارالغدیر- خیابان حسینی واقع شده‌اند.
مرکز تعویض پلاک اتحاد در تهرانپارس- خیابان حکیمیه- خیابان اتحاد- اتحاد ۵، مرکز چیتگر در کیلومتر ۱۲ بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص تهران-کرج) و مرکز باقرشهر نیز در باقرشهر – خیابان قمصر- خیابان انرژی واقع شده‌اند.
گفتنی است؛ ۲ مرکز تعویض پلاک مخصوص موتورسیکلت در سطح شهر تهران وجود دارد که از آن جمله می‌توان به مرکز یادگار امام (ره) و خلیج فارس اشاره کرد.
مرکز تعویض پلاک یادگار امام (ره) در اتوبان یادگار امام (ره)- خیابان زنجان شمالی- جنب ستاد ترخیص خودرو و مرکز خلیج فارس در کیلومتر ۷ جاده قدیم کرج- خیابان خلیج- بلوار رهنما واقع شده‌اند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9562

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰