صدور اعتبارنامه صلاحیت برای رانندگان جاده‌ای - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
وزیر راه و شهرسازی:

صدور اعتبارنامه صلاحیت برای رانندگان جاده‌ای

  • کد خبر : 9705
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۰۷
صدور اعتبارنامه صلاحیت برای رانندگان جاده‌ای

وزیر راه و شهرسازی گفت: عملکرد و تأثیری که رانندگان جاده‌ای در محیط می‌گذارند باید در کارنامه‌‌ای درج و در قالب اعتبارنامه ارتقای صلاحیت آن‌ها صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آیین تفاهم نامه بین وزارت کار و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه علم و فناوری و فعال بودن علم و دانش و مهارت جزء ماندگارترین آثار تحولی‌ برای قوام بخشیدن به رشد و پیشرفت خواهد بود.
او با بیان اینکه سهم آموزش در کشور به صورت مستقیم است و تأثیرات فناوری در زندگی بسیار اثرگذار است، گفت: هنر مهارت موجب رشد و کارآمدی خواهد شد و در عرصه‌های گوناگون، مشاغل متعددی با آموزش مهارتی جز مشاغل پایدار و موجب ارتقای فرهنگ اجتماعی هستند.
اسلامی ادامه داد: ارتقای حوزه دریانوردی و حمل و نقل جاده‌ای در دستور کار است.
او با بیان اینکه در این حوزه نیازمند این هستیم که مسئولان مربوطه در کشور در حوزه زیرساخت مهارت‌های گوناگون را ارتقا دهند، گفت: کارآفرینی با مهارت می‌تواند درآمد سرانه جامعه را ارتقا دهد و کیفیت زندگی را بهبود بخشد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افرادی که در جاده‌ها رانندگی می‌کنند باید رتبه بندی شوند، گفت: عملکرد و تأثیری که این افراد در محیط می‌گذارند باید در کارنامه‌ای درج و در قالب اعتبارنامه ارتقای صلاحیت آن‌ها صادر شود.
او ادامه داد: ما در حال حاضر به سمت تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بزرگ مقیاس حرکت می‌کنیم.
اسلامی با بیان اینکه قدرت برند نظام حمل و نقل ترکیبی به صورت کاملا حرفه‌ای و سازمان یافته است که شرکت‌ها تربیت نیروی انسانی کارآمد داشته باشند، ادامه داد: باید ارزیابی عملکردی مناسبی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای رخ دهد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9705

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰