رونق خودروهای مسافرتی - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
19

رونق خودروهای مسافرتی

  • کد خبر : 9825
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
رونق خودروهای مسافرتی

آمریکایی های مسافرت دوست برای اجتناب از فرودگاه و هتل، به خودروهای مسافرتی یا در اصطلاح آر وی روی آورده اند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از رویترز می توانید نام راه حل لاک پشتی روی آن بگذارید، اما به هر حال برای کسانی که عاشق مسافرت و طبیعت گردی هستند، مسافرت تعطیلی پذیر نیست و در عصر شیوع کرونا، مردم راه هایی برای حفظ فاصله اجتماعی پیدا می کنند.
برای اجتناب از ورود به اماکن پرجمعیت مثل هتل،‌ فرودگاه، رستوران و هتل، یک راه حل، خرید یا اجاره خودروهای RV‌ یا Recreational Vehicles است که با آن می توان به هر کجا رفت و شب را سپری کرد.
بر اساس آمار انجمن صنعت آر وی، در ماه گذشته با افزایش ۱۰٫۸  درصدی نسبت به سال گذشته، تقاضا برای خودروی مسافرتی ۴۰,۴۶۲ دستگاه بوده است. با توجه به این که در ماه آوریل ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۸۲ درصد و در ماه مه ۳۰ درصد کاهش داشته است که دلیل آن شیوع شدید کرونا و تعطیلی سراسری بوده است.
رئیس این انجمن می گوید، مردم در این شرایط که نمی خواهند در اماکن پرجمعیت باشند، می توانند غذای خودشان را در همین خودروها بپزند و شب را روی تخت خودشان بخوابند.
آمار نشان می دهد که بین ۵۰ تا ۸۰ درصد متقاضیان خرید خودروهای آر وی، اولین بارشان است که این سبک مسافرت را انتخاب کرده اند. نکته جالب تر این است که تقاضا برای این خودروها در حال افزایش بین قشر جوان جامعه است.
خودروهای مسافرتی هم دو دسته هستند،‌ یا آن که خودر خودرو یکپارچه است یا به صورت یدک کش به خودرو وصل می شود.
مایکل هاپ Michael Happe مدیر اجرائی صنایع وینباگو می گوید: «تقاضای تک فروشی در نمایندگی ها از ماه مه در تمام جنبه های کسب و کار روند صعودی داشته است». ارزش سهام این شرکت نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است. در حالی که در سال گذشته نسبت به سال ماقبل، ۲٫۴ روند نزولی را طی کرده بود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9825

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰