هیوندای سانتافه N پرفورمنس در کره‌جنوبی عرضه شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

هیوندای سانتافه N پرفورمنس در کره‌جنوبی عرضه شد

  • کد خبر : 9845
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
هیوندای سانتافه N پرفورمنس در کره‌جنوبی عرضه شد

هر بار که شرکت هیوندای می‌خواهد قدرت یکی از خودروهای خودش را افزایش دهد، فقط یک کار ساده می‌کند، و حرف N را به انتهای نام خودرو اضافه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خودرو بانک، هر بار که شرکت هیوندای می‌خواهد قدرت یکی از خودروهای خودش را افزایش دهد، فقط یک کار ساده می‌کند، و حرف N را به انتهای نام خودرو اضافه می‌کند مانند هیوندای ولستر N، در حالی که برای تغییرات ظاهری از عبارت N لاین استفاده می‌کند مانند هیوندای الانترا N لاین. حالا نوبت هیوندای سانتافه رسیده تا قطعات N پرفورمنس روی آن قرار بگیرد.

شرکت هیوندای به عنوان یک شرکت کره‌ای ترجیح می‌دهد در ابتدا مدل‌های پرفورمنس را در کره ارائه دهد. این پکیج جدید نه تنها شامل قطعات خارجی بلکه دارای قطعات داخلی است که از مواد با کیفیت بالا مانند کربن و آلکانتارا ساخته شده‌اند. این پکیج امسال در دسترس قرار خواهد گرفت. اجازه دهید نگاهی به محتویات این کیت بیندازیم.

ظاهر بیرونی

در این پکیج خارجی برای سانتافه، شاهد ارائه سپر جلو و عقب، اسپویلر عقب، چرخ‌های جدید ۲۱ اینچی که بزرگ‌ترین چرخ‌ها برای مدل‌های شاسی بلند در کره هستند، و همچنین ترمزها و دیفیوزر کابین قدرتمند هستیم.

این مدل همچنین دارای کاپوت و آینه‌های بغل کربنی، گلگیرها، و جلوپنجره جدید است که با ظاهر جدید هیوندای سانتافه N همخوانی دارد و به رنگ مشکی درآمده است. در کل وقتی به این سانتافه نگاه می‌کنید، موجودی تهاجمی می‌بینید که قادر به انجام هر ماجراجویی‌ای است.

ظاهر درونی

حالا بیایید نگاهی به کابین بیندازیم. در این پکیج N دو ردیف صندلی اسپورت در نظر گرفته شده که مثل بقیه قطعات از کربن و آلکانتارا ساخته شده‌اند. از این مواد کربنی روی فرمان، کنسول مرکزی، درها و بقیه جاها هم استفاده شده است. در مقابل، روی داشبورد شاهد استفاده از آلکانتارا هستیم.

این پکیج یک بازار لوازم جانبی هم به وجود آورده است. این شامل یک کفی محافظتی، چمدان، نورپردازی ال‌ای‌دی، و یک سیستم سرگرمی روی صندلی عقب می‌شود.

قدرت

نکته مهم‌تر از ظاهر، قدرت خودرو است. این شرکت برنامه‌هایی هم برای موتور سانتافه داشته است. در آینده نزدیک، هیوندای سانتافه با یک موتور بنزینی توربو عرضه خواهد شد. توان خروجی آن ۲۹۰ اسب‌بخار و حداکثر گشتاورش ۴۱۹ نیوتن‌متر است. این مدل همچنین از پیشرانه هیبریدی با توان ۲۳۰ اسب‌بخار بهره خواهد برد. این بخش در سانتافه N جدید مورد استفاده قرار گرفته است.

نکته ناامید کننده این است که، اگرچه هیوندای این مدل را در کره‌جنوبی عرضه خواهد کرد، اما هیچ تضمینی برای ارائه آن در سایر کشورها وجود ندارد. اگر آن‌ها فروش موفقی را با سری N تجربه کنند، شاید این مدل را در بقیه مناطق دنیا هم عرضه کنند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9845

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰