پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۲ هزار تاکسیران - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خبر داد:

پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۲ هزار تاکسیران

  • کد خبر : 9823
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۲ هزار تاکسیران

حدود ۱۲ هزار نفر از تاکسیرانان از تسهیلات کرونایی استفاده کردند و تسهیلات دوم مربوط به مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا توسط وزارت رفاه در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور  با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی تاکسیرانان، اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا، تسهیلات قرض الحسنه تاکسیرانان برای برخی از رانندگان با هماهنگی بنیاد علوی اختصاص داده شده است و ۲۵ هزار فقره تسهیلات با مبلغ ۲ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ادامه داد: حدود ۱۲ هزار نفر از  تاکسیرانان از تسهیلات اول استفاده کردند؛ تسهیلات دوم نیز مربوط به مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا است که این تسهیلات توسط وزارت رفاه در حال انجام است. مبلغ این تسهیلات ۶ میلیون تومان است  و در گام اول رانندگانی که دارای بیمه تامین اجتماعی بودند، ثبت نام آن‌ها در حال انجام است.
ضامنی  یادآور شد: زمانی که رانندگان در سامانه کارا ثبت نام می‌کنند، بانک عامل جهت دریافت تسهیلات کرونایی مشخص می‌شود و رانندگان با مراجعه به بانک و ارائه چک یا سفته‌ای، بدون نیاز به ضامن مضاعف تسهیلات خود را دریافت می کنند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9823

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰