افزایش کارآرایی پژو ۵۰۰۸ جدید ۲۰۲۲ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

افزایش کارآرایی پژو ۵۰۰۸ جدید ۲۰۲۲

  • کد خبر : 9855
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱:۱۰
افزایش کارآرایی پژو ۵۰۰۸ جدید ۲۰۲۲

پژو در نظر دارد که در سال ۲۰۲۲ شاسی بلند پرچمدار خود یعنی ۵۰۰۸ را به مدل پرکاربردتری تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خبرخودرو، پژو ۵۰۰۸ همچون مدل ۳۰۰۸، در سال ۲۰۱۷ به کلی بازطراحی شد و از یک خودروی چند منظوره کاذب، به یک خودروی شاسی بلند تبدیل شد.
نمونه فیس لیفت ۵۰۰۸ باید تا انتهای امسال رونمایی شود. اما بررسی های صورت گرفته روی مشتریان، مسئولان پژو را بر آن داشت تا خودروی نسل جدیدی تولید کنند و در آن از برخی ویژگی های شاسی بلند چشم پوشی کنند و بر جنبه های کاربردی خودرو بیافزایند.
به گفته ژیل ویدال، رئیس طراحی پژو: “مدل ۵۰۰۸ توسط افرادی خریداری می شود که دارای کودک هستند و به فضای بیشتری درون خودرو نیاز دارند. بنابراین خودروی بزرگتر توسط خانواده ها خریداری می شود اما افرادی که پول بیشتری دارند ولی تعدادشان کمتر است، مدل کوچکتر یعنی ۳۰۰۸ را خریداری می کنند.”
تصویری که داریم نشان می دهد این کانسپت چگونه باعث افزایش کارایی پژو می شود. شیشه عقب عمودی تر، باعث افزایش ظرفیت صندلی های ردیف سوم می شود. ویدال همچنان خط سقفی را خشن طراحی کرده است.
نسل بعدی ۵۰۰۸ بر اساس تکاملی از پلتفرم EMP۲ فعلی است که EMP۲ V۴ نام دارد. با این پلتفرم می توان پیشرانه بنزینی، دیزلی، هیبرید ملایم، هیبرید پلاگین و یا کاملا الکتریکی بر روی خودرو نصب کرد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9855

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰