امکان حمل خودروی کروم توسط خانه های اتومبیلی فراهم شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7

امکان حمل خودروی کروم توسط خانه های اتومبیلی فراهم شد

  • کد خبر : 9878
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۳۰
امکان حمل خودروی کروم توسط خانه های اتومبیلی فراهم شد

یک شرکت تولید کننده خانه های سیار اتومبیلی در آلمان برنامه فروش وسایل نقلیه تفریحی با قابلیت حمل یک خودروی کوچک دیگر درونشان را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خبرخودرو، البته راحتی داشتن هم زمان دو وسیله نقلیه یک جا قیمت بالایی برای علاقه مندانش خواهد داشت.
این وسیله نقلیه با قیمت پایه ۳۲۰ هزار یورو عرضه می شود و با افزودن چند آپشن دیگر قیمتش به ۳۳۵ هزار یورو می رسد. در این میان پایه ای ترین وسیله نقلیه Conocorde daily نام دارد که بر پایه ون Iveco Daily ساخته شده است. پس از آن Concorde Atego است که بر اساس نسل جدید پیکاپ مرسدس Atego ساخته شده و قیمت آن بین ۴۳۰ تا ۴۴۸ هزار یورو است. اما پرچمدار این محصولات که بر اساس مرسدس Actros ساخته شده دارای دو محور عقبی است و هر دستگاه از آن به بهای ۷۵۰ هزار یورو عرضه می گردد.
همه خانه های اتومبیلی سیار Concorde برای جا دادن یک فیات ۵۰۰ ، مینی کوپر یا اسمارت سیتی جا دارند و این یعنی صاحبانشان حین سفر امکان دسترسی به مکان های بیشتری را خواهند داشت و می توانند به مسیر های باریک تری به ویژه در شهر ها بروند. هنوز اطلاعاتی در مورد امکانات داخلی این محصولات ارائه نشده است ولی بایستی گفت که وضعیت سامانه های موتوری و جعبه دنده آن ها مشابه محصولاتی است که بر پایه شان ساخته شده اند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=9878

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰