امضای قرارداد همکاری میان ایران‌خودرو دیزل و شرکت عقاب افشان - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

امضای قرارداد همکاری میان ایران‌خودرو دیزل و شرکت عقاب افشان

  • کد خبر : 10190
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
امضای قرارداد همکاری میان ایران‌خودرو دیزل و شرکت عقاب افشان

نشست مشترک گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل و گروه شرکت‌های عقاب افشان، در سایت مرکزی ایران‌خودرو دیزل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، این اتفاق برای اولین بار در تاریخ خودروسازی کشور رخ داده است.

در این دیدار برای طراحی و ساخت قطعات، شاسی، موتور و قوای محرکه، بدنه و تزیینات و غیره دوازده قرارداد امضا شد.

مدیران ارشد این شرکت با بازدید از خطوط اتوبوس و کامیون از توانایی‌ها و دستاوردهای ایران‌خودرو دیزل درزمینهٔ تولید و داخلی سازی دیدن کردند.

در این نشست که در چهل سال گذشته بی‌سابقه بوده است، مهندس زالی مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با اشاره به این مطلب که، دیگر زمان شرکت من و شرکت دیگری گذشته است، افزودند: باید دست‌به‌دست هم دهیم و این صنعت را دوباره از زمین بلند کنیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل در ادامه تأکید کرد: مخفی کردن تکنولوژی در زمانه ما کاری عبث است و وظیفه ما است که به‌جای اینکه به روش‌های شصت سال پیش کارکنیم، توانمان را باهم بالابرده و به نیاز کشور و اقتصاد مردم پاسخ مناسب دهیم.

وی با تأکید به تعاملات بین تولیدکنندگان و رویکرد ملی در این برهه حساس بر حرکت به‌سوی خودکفایی و داخلی سازی، راهکار برون‌رفت از مشکلات را همدلی و همراهی دانستند و افزودند، باید دست‌به‌دست هم، به سمت بی‌نیازی از واردات و تولید داخل حرکت کنیم.

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت عقاب افشان، مدیران عامل شرکت‌های سمن آذین، سرما گستر، پاکران خودرو، ایده فناوران، هیوا، ایده‌گران خودرو پارسیان، کومش‌ران موتور، هومپا سازه پارس، کیفیت گستر پارسیان، یارکو و عضو هیئت‌مدیره ایده فناوری، از میهمانان این نشست بودند، که در پایان با بررسی نیازها و تعاملات در زمینه‌های مختلف، قطعات و تجهیزات، همچون گیربکس اتوبوس شهری تولید شاسی، اتاق و دیگر نیازهای خودرویی کشور، قرارداد همکاری در زمینه‌های فوق منعقد نمودند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10190

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰