تولید خودروهای الکتریکی تویوتا در ۲۰۲۵ به ۵ و نیم میلیون دستگاه می‌رسد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

تولید خودروهای الکتریکی تویوتا در ۲۰۲۵ به ۵ و نیم میلیون دستگاه می‌رسد

  • کد خبر : 11211
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
تولید خودروهای الکتریکی تویوتا در ۲۰۲۵ به ۵ و نیم میلیون دستگاه می‌رسد

یک مقام ارشد خودروسازی تویوتای ژاپن اعلام کرد تا سال ۲۰۲۵ میزان فروش خودروهای الکتریکی این شرکت به ۵ و نیم میلیون دستگاه خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از رویترز، یک مقام ارشد شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن اعلام کرد که به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۵ حجم سالانه فروش خودروهای الکتریکی این شرکت به ۵ و نیم میلیون دستگاه در سال برسد.
سیا ناکائو، مدیر مهندسی و تولید تویوتا در چین،‌ گفت: در صورتی که این اتفاق بیفتد ۵ سال زودتر از موعد برنامه‌ریزی شده به آن رسیده‌ایم.
در سال ۲۰۱۷ تویوتا اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حجم فروش خودروهای الکتریکی خود را به ۵ و نیم میلیون دستگاه برساند که شامل ۴ و نیم خودروی هیبریدی و برقی و یک میلیون خودروی برقی با قابلیت استفاده از سلول‌های سوختی هیدروژنی خواهد بود.
وی گفت روند برقی کردن تولیدات تویوتا زودتر از میزان مورد انتظار در حال محقق شدن است و این شرکت بزرگ خودروسازی بر این باور است که می‌تواند زودتر از هدف گذاری انجام شده به این فتح تولید خودروی تولید برقی برسد.
شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن که از جمله بزرگترین شرکت خودروسازی در سراسر جهان به شمار می‌رود سال گذشته میلادی بیش از ۱۰ میلیون دستگاه خودرو در بازار جهانی عرضه کرد  که دو میلیون دستگاه آن برقی بود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11211

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰