زیان حاصل از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در صنعت خودرو - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
11 میلیارد یورو

زیان حاصل از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در صنعت خودرو

  • کد خبر : 11433
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
زیان حاصل از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در صنعت خودرو

ب ام و می گوید خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به صنعت خودروی جهانی 10 تا 11 میلیارد یورو زیان وارد می کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، نیکولاس پیتر Nicolas Peter معاون مالی گروه خودروسازی ب ام و می گوید جدا شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا به خودروسازان و تأمین کنندگان قطعه 11 میلیارد یورو صدمه می زند مگر آن ه تعرفه بین مرزی همان صفر باقی بماند و عاری از بروکراسی اداری باشد.
به گفته ی پیتر در جمع اینترنتی خبرنگاران، ب ام و بالای 100 میلیون یورو برای آمادگی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا صرف کرده است. «انجمن صنعت خودرو جهانی هم تخمین زده است که زیان به خودروسازان و تأمین کنندگان آن حدود 10 تا 11 میلیارد یورو است.» وی همچنین اضافه کرده است که: «باید همچنان تعرفه در تجارت ما صفر باقی بماند. علاوه بر آن باید جریان آن روان و بدون مانع باشد. سیستم ما تحویل سر وقت یا just-in-time است و در دفاتر گمرک باید فرایندها روان و بدون مانع و با بازده بالا باشند.»
علاوه بر این بریتانیا باید خود را با الزامات آلایندگی اتحادیه اروپا وقف دهد تا خودروسازان مجبور نباشند برای بازارهای مختلف استانداردهای متفاوتی را رعایت کنند.
تقاضای بالا برای خودروهای برقی و هیبریدی به ب ام و کمک کرده است که ب ام و بتواند خود را به اهداف کاهش آلایندگی ها وقف دهد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11433

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰