سهم ایساکو از بازار قطعات و لوازم یدکی افزایش یافت - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 13 October - 2024
8

سهم ایساکو از بازار قطعات و لوازم یدکی افزایش یافت

  • کد خبر : 11443
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
سهم ایساکو از بازار قطعات و لوازم یدکی افزایش یافت

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال جهش تولید، رکورد فروش خود را برای نخستین بار در تاریخ فعالیت این شرکت در شهریور ماه، پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مهدی مونسان، مدیرعامل ایساکو اظهار داشت: این شرکت با تأمین قطعات مورد نیاز حوزه خدمات پس از فروش از منابع و قطعه‌سازان داخلی و بعضاً خارجی، برنامه‌ریزی دقیق، همت و تلاش مدیران و کارکنان شرکت، توانست میزان فروش خود را در شهریور امسال به میزان ۲۰۳ درصد نسبت به مدت مشابه ارتقا دهد و رکورد فروش خود را به شکل بی‌سابقه‌ای پشت سر بگذارد.
وی ادامه داد: ایساکو موفق شد با اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین و توزیع قطعات کیفی و استاندارد، به رغم مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و محدود شدن فعالیت کسب و کارها، سهم بازار خود را افزایش دهد و همزمان با توسعه فروش قطعات اصلی و با کیفیت و اطلاع رسانی مستمر در خصوص معایب استفاده از قطعات تقلبی، فروش این اقلام را نیز محدودتر کند.
وی همچنین افزود: ایساکو با دارا بودن بیش از ۱۷۰۰ نمایندگی و فروشگاهی مجاز، گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور را به خود اختصاص داده و توانسته بیش از پیش در راستای تسهیل دسترسی و افزایش رضایتمندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو گام بردارد.
مدیرعامل ایساکو، با بیان این که اهداف فروش شرکت بیش از پیش محقق شده، یادآور شد: درصدد هستیم با ادامه این مسیر، سطح دسترسی مشتریان مجموعه به قطعات اصلی را تا پایان سال بیش از این افزایش دهیم.
وی ضمن قدردانی از اعتماد مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو به این مجموعه، از دارندگان محصولات ایران‌خودرو خواست که به منظور تضمین اصالت کالا، قطعات یدکی استاندارد را با هولوگرام مخصوص از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایساکو خریداری کنند.
گفتنی است، دارندگان محصولات ایران‌خودرو با نصب و استفاده از اپلیکیشن ایساکو بر روی گوشی‌های هوشمند و اسکن کد QR موجود بر روی جعبه قطعات، می‌توانند از اصل بودن آن آگاه شوند؛ ارسال بارکد مذکور به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱ و دریافت تاییدیه اصالت کالا نیز راهکار دیگر تشخیص قطعات اصلی ایساکو از سایر قطعات است.
شرکت ایساکو در تازه‌ترین اقدام خود به منظور آسایش مشتریان، تصویر قطعات پر مصرف را از طریقی لینکی که برای مشتریان پیامک می‌شود، ارسال و از این طریق به هموطنان کمک می‌کند تا با مقایسه تصویر دریافتی و محصول داخل جعبه، گرفتار خرید قطعات غیراصلی نشوند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11443

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰