ادناک برای فروش روغن‌ پایه گارانتی ارائه می‌ کند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
ترفندهای پالایشگاه‌ دار اماراتی برای افزایش سهم از بازار

ادناک برای فروش روغن‌ پایه گارانتی ارائه می‌ کند

  • کد خبر : 11481
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
ادناک برای فروش روغن‌ پایه گارانتی ارائه می‌ کند

شرکت نفت ملی ابوظبی (ADNOC) روز دوشنبه اعلام کرد قصد دارد فروش روغن‌پایه را با ارائه گارانتی ادامه دهد.ادناک با این گارانتی تعهد می‌دهد ویسکوزیته ایندکس و مقاومت روغن‌پایه در برابر تبخیر در دمای بالا به‌میزان درخواست‌شده توسط مشتری باشد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، این حرکت می‌تواند نشانه‌ای از تلاش اماراتی‌ها برای شناخت شرایط بازار و افزایش سطح کیفی محصولاتشان باشد. همچنین با این اقدام آن‌ها می‌توانند رقبای تازه‌کاری را که با قیمت پایین به‌دنبال سهم هستند، کنار بزنند.
روغن‌پایه ادناک توسط شرکت تاکریر (Takreer) به‌عنوان زیرمجموعه پالایشگاه‌دار این مجموعه در شهر الرویس تولید می‌شود. این پالایشگاه در سال ۲۰۱۶ با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال از روغن‌پایه گروه ۳ و سالانه ۱۰۰ هزار تن روغن‌پایه گروه 2 احداث شد.
ادناک طی کنفرانس خبری روز دوشنبه اعلام کرد تضمین می‌کند روغن‌پایه‌های گروه ۳ این شرکت از لحاظ ویسکوزیته ایندکس و نوسان تست نوآک (تمایل روانکار برای تبخیر در دمای پیشرانه خودرو که به‌تست ASTM D5800 معروف است) در بخش ویسکوزیته ایندکس، روغن ۴ سنتی‌استوک این شرکت، در حد ۱۲۷ باشد و این محصول در تست نوآک امتیاز ۱۲ می‌گیرد. همچنین روغن‌پایه ۶ و ۸ سانتی‌استوک آن‌ها ویسکوزیته ایندکس ۱۲۷ خواهد داشت و در تست نوآک به‌ترتیب امتیاز ۷ و ۴ می‌گیرد.
این شرکت 3 روغن‌پایه مذکور را در گروه III+ دسته‌بندی می‌کند.
گفتنی است موسسه نفت آمریکا (API) دسته‌بندی روغن‌پایه‌های پارافینی را براساس ویسکوزیته ایندکس، میزان اشباع و گوگرد درنظر می‌گیرد.
روغن‌های گروه 3 دارای ویسکوزیته ایندکس بیشتر از ۱۲۰ هستند و میزان اشباع مولکول‌های آن‌ها بالاتر از ۹۰ درصد و میزان گوگرد در آن‌ها کمتر از 3/0 درصد است. گروه‌های 2 پلاس و 3 پلاس دسته‌بندی‌هایی هستند که با هدف بازاریابی ایجاد شده و غیر رسمی هستند و در صنعت رایج شده‌اند. در واقع گروه 3 پلاس معمولا به‌روغن‌پایه‌های گروه 3 با ویسکوزیته ایندکس بیشتر از ۱۳۰ اطلاق می‌شود.
محرا ال سویدی، معاون ارشد بخش روغن‌پایه و فروش محصولات خاص ادناک گفت: «برای تولیدکنندگان روانکار، روغن‌پایه با سطح بالا گزینه‌ای بهینه برای تولید روانکار است. درحالی که برای مشتریان نهایی کیفیت بالاتر روانکار به‌معنی بهره‌وری بالاتر از سوخت خودرویشان است.»
ادناک همچنین اعلام کرده تمام روغن‌پایه‌های این شرکت دارای تاییدیه‌های مختلف خودروسازان و سایر مراجع معتبر هستند. این استانداردها شامل ACEA C2، C3 و C5، API SP ، ب‌ام‌و LL-04، مرسدس‌بنز 229.31 ، 229.51 و 229.52 ، اوپل OV 0401547 است. همچنین این شرکت اعلام کرده برای اخذ تاییدیه‌های بیشتر در تلاش است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11481

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰