بهسازی ۲ ساله مسیر تهران – مشهد با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
رئیس سازمان راهداری و حمل‌‎ونقل جاده‌ای:

بهسازی ۲ ساله مسیر تهران – مشهد با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان

  • کد خبر : 13161
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
بهسازی ۲ ساله مسیر تهران – مشهد با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از ادامه مراحل بهسازی مسیر تهران – مشهد به طول ۳۰۰ کیلومتر در استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، عبدالهاشم حسن نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در حاشیه بازدید از محورهای استان سمنان عنوان کرد: محور تهران – مشهد، یکی از کریدورهای مهم شرقی – غربی کشور است که همواره تردد سنگین وسایل نقلیه، به خصوص در زمان سفرهای نوروزی در آن انجام می‌شود.
وی گفت: بهسازی این محور از سال ۸۸ شروع شده و اکنون با توجه به آخرین برداشت vms که در این محور انجام دادیم، در رفت و برگشت، حدود ۳۰۰ کیلومتر مسیر در دستور کار بهسازی قرار گرفته است که با برآورد حدود ۴۵۰ میلیارد تومان، امیدواریم که بتوانیم تا دو سال آینده نسبت به تامین اعتبار و بهسازی این مسیر اقدامات مناسب را انجام دهیم.
حسن نیا اظهار کرد: یکی دیگر از مسیرهایی که از آن بازدید شد و امیدوار هستیم که تا فرودین ۱۴۰۰ به زیر بار ترافیکی برود، مربوط به مسیر عباس آباد- کاهک است. البته اگر شرایط آب وهوایی مناسب باشد، این مسیر تا پایان سال به افتتاح خواهد رسید.
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور درباره ویژگی‌های این مسیر گفت: جاده عباس آباد – کاهک در شهرستان میامی و در حوزه استحفاظی این شهرستان به طول ۳۰ کیلومتر قرار دارد که ۱۸ کیلومتر آن وضع مناسبی نداشت و در حال حاضر با تلاش پیمانکار ۱۰ کیلومتر آن آماده بهره‌برداری است و هشت کیلومتر دیگر از آن نیز باقی‌مانده است.
حسن نیا تاکید کرد: جاده میامی – سبزوار یکی از نقاط حادثه خیز و از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی استان سمنان است که با اتمام هشت کیلومتر باقی‌مانده، به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=13161

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰