وانت بالاتر از ۳ ستاره کیفی نداریم - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

وانت بالاتر از ۳ ستاره کیفی نداریم

  • کد خبر : 13255
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
وانت بالاتر از ۳ ستاره کیفی نداریم

آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) از وضعیت کیفیت گروه وانت‌های تولیدی داخل در آذرماه سال جاری نشان می‌دهد، علاوه‌براینکه وانت‌ها (این نوع خودروها با تیراژ تولید بالا) نه‌تنها کیفیتی بالاتر از سه ستاره ندارند، بلکه دو مدل آن‌ها در پایین‌ترین سطح کیفیت تولید می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بر اساس ارزیابی وضعیت کیفیت خودروهای وانت تولیدی در آذرماه  ۱۳۹۹، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است.
در گروه قیمتی دو نیز وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا دوکابین تیپ ۳، وانت نیسان ریچ و وانت سایپا ۱۵۱ نیز توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.
در همین سطح قیمتی وانت آریسان نیز موفق به کسب دو ستاره از پنج ستاره کیفی در این ارزیابی شده است.    
همچنان پایین‌ترین سطح کیفی در تولید وانت‌ها متعلق به وانت نیسان (تک‌سوز و دوگانه سوز) در سطح قیمتی دو است که تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب می‌کنند.
وضعیت کیفیت وانت‌ها مدت‌هاست که در همین سطح مانده و دیگر وانتی بالاتر از سه ستاره کیفی تولید نمی‌شود؛ این در حالی است که همسو با ثابت ماندن سطح کیفیت وانت‌ها، آمار تولید وانت‌ها در ماه‌های متوالی، در صدر جدول آمار تولید انواع خودروها قرار داشته و تیراژ بالای تولید را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=13255

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰