دعوت گروه بهمن برای بومی سازی قطعات خودروهای سواری و تجاری - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

دعوت گروه بهمن برای بومی سازی قطعات خودروهای سواری و تجاری

  • کد خبر : 13253
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
دعوت گروه بهمن برای بومی سازی قطعات خودروهای سواری و تجاری

گروه بهمن در راستای بهره‌گیری از توان علمی و دانش‌فنی برای بومی‌سازی قطعات خودروهای سواری و تجاری اقدام از شرکت‌های دانش‌بنیان و قطعه‌سازان دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، گروه بهمن به منظور شناسایی شرکت های فعال و توانمند در عرصه بومی سازی قطعات خودرو و استفاده از تمام ظرفیت های صنعت قطعه‌سازی، نمایشگاهی از قطعات و مجموعه‌های مورد نیاز پروژه‌های جدید گروه بهمن را از پنجم بهمن و به مدت چهار روز برگزار می‌کند.
این هولدینگ خودروسازی بستری مناسب برای بومی‌سازی قطعات خودروهای جدید فراهم کرده است تا با تکیه بر دانش مهندسان ایرانی و زیرساخت‌های موجود در صنایع قطعه‌سازی کشور، علاوه‌بر توسعه زنجیره تامین و خودکفایی در تولید خودرو، سهم بسزایی درمیزان اشتغال‌زایی داشته باشد.
به منظور بومی‌سازی قطعات برقی و الکترونیکی، قوای محرکه، تزئینی، پلیمری و ایمنی و عملکردی خودرو، شرکت‌های توانمند و قطعه‌سازانی که تمایل دارند جهت تحقق خودکفایی و شکوفایی در صنعت خودرو همکاری کنند، می‌توانند به محل نمایشگاه واقع در کارخانه بهمن‌موتور مراجعه کنند.
در گام نخست، تولید قطعات موردنیاز در کشور امکان‌سنجی می‌شود و سپس کیفیت قطعات مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیرا مهم‌ترین اصل درانجام این پروژه، حفظ کیفیت در کنار خودکفایی و تامین قطعات مورد نیاز خطوط تولید است.
گروه بهمن مشارکت با قطعه‌سازان داخلی را در زمینه بومی‌سازی قطعات آغاز کرده و در حوزه خودروهای تجاری به سهم ۵۶.۳‌درصدی در تولید کامیونت شیلر دست یافته است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=13253

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰