توسعه فروشگاه‌های مجاز قطعات یدکی ایران‌خودرو در جهت دسترسی به قطعات اصلی - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : سه شنبه - ۴ دی - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 24 December - 2024
11

توسعه فروشگاه‌های مجاز قطعات یدکی ایران‌خودرو در جهت دسترسی به قطعات اصلی

  • کد خبر : 14841
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
توسعه فروشگاه‌های مجاز قطعات یدکی ایران‌خودرو در جهت دسترسی به قطعات اصلی

طبق اعلام معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، این مجموعه به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات و لوازم یدکی اصلی ایساکو، در حال توسعه فروشگاه‌های مجاز خود است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، فروشگاه‌های مجاز قطعات یدکی ایران خودرو به عنوان نمایندگان شرکت ایساکو، مسئولیت فروش قطعات و لوازم یدکی استاندارد، با بسته‌بندی هولوگرام‌دار این شرکت را به عهده دارند. طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، شهرام غلامی در رابطه با افزایش تعداد فروشگاه های مجاز، ضمن اشاره به اینکه ایساکو از مرداد ماه سال گذشته به صورت جدی در حال توسعه شبکه فروشگاه‌های مجاز است و این امر از خرداد ماه سال جاری با جذب فروشگاه‌های جدید قوت گرفته است، اظهار کرد: برنامه شرکت ایساکو در خصوص توسعه فروشگاه‌های مجاز، همواره بر پایه ارتقای کیفی و بهبود عملکرد شبکه موجود بوده و افزایش کمی تعداد فروشگاه‌ها، در اولویت بعدی مجموعه قرار داشته است، این اولویت‌بندی همچنان در روند کار شرکت قرار دارد اما در مدل جدید توسعه فروشگاه‌های مجاز که از سال گذشته در ایساکو آغاز شده، اعطای امتیاز با توجه به نیازمندی هر شهر صورت خواهد پذیرفت.
معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو افزود: شرکت ایساکو در حال حاضر با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه مجاز در سراسر کشور، در حال جذب فروشگاه جدید در مناطقی است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، نیاز به ارتقای کمی در آن به منظور تسهیل دسترسی مشتریان،  لازم به نظر می‌رسید.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای اطلاع از شرایط اخذ امتیاز فروشگاه مجاز ایساکو و ثبت درخواست جذب، می توانند به سایت این شرکت به نشانی www.isaco.ir مراجعه کنند. این مجموعه پس از بررسی استانداردهای کیفی، فضای فروشگاهی و مصاحبه تخصصی با متقاضی، در صورت وجود شرایط لازم، امتیاز و مجوز تاسیس فروشگاه مجاز را به وی اعطا  می کند.
غلامی با بیان اینکه افزایش تعداد فروشگاه‌ها و ارتقای استانداردهای تاسیس فروشگاه‌ها، همچون سایر فعالیت‌های مجموعه به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و افزایش رضایت مشتریان صورت می‌گیرد، ابراز امیدواری کرد: این اقدام گام موثری در راستای نیل به اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو باشد.
پیش از این، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نسبت به فروش آنلاین با عنوان «توزیع سهمیه‌ای قطعات» و تقلبی بودن قطعات این سایت هشدار داد و همچنین هرگونه فروش قطعات به صورت آنلاین تحت عنوان «توزیع سهمیه‌ای قطعات» را منتسب به گروهی جاعل و متقلب دانست.
روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نسبت به تبلیغات سایتی به آدرس https://isakco.ir که با سوء استفاده از لوگو و نشان این شرکت مبادرت به فروش قطعات مجعول و تقلبی کرده بود، اعلام کرد: این سایت فروش آنلاین هیچ ارتباطی به شرکت ایساکو ندارد و لوازم یدکی ارائه شده در آن به هیچ عنوان مورد تایید این مجموعه نیست. همچنین تنها مراکز معتبر و مورد تایید فروش قطعات و لوازم یدکی استاندارد این شرکت، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز مجموعه هستند و مصرف‌گنندگان می‌توانند شماره بارکد موجود روی بسته‌بندی قطعات مورد نظر خود را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و  از اصلی یا تقلبی بودن آن آگاه شوند.
سایر روش‌ها هم چون استفاده از گزینه اصالت قطعات در اپلیکیشن ایساکو راهی برای اطمینان از اصالت قطعات است که مشتریان با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های هوشمند، می‌توانند ضمن آگاهی از اصل بودن  قطعه، از سایر امکانات متنوع آن نیز بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=14841

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰