آمادگی نمایندگان ایران خودرو برای ارایه خدمات به هایما ۸S - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
مدیرعامل ایساکو خبر داد:

آمادگی نمایندگان ایران خودرو برای ارایه خدمات به هایما ۸S

  • کد خبر : 21797
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
آمادگی نمایندگان ایران خودرو برای ارایه خدمات به هایما ۸S

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو(ایساکو) از آمادگی کامل شبکه برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان هایما ۸S خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بابک سلاجقه، با بیان این‌که برای نخستین بار است که شبکه خدمات پس از فروش پیش از ورود محصول به بازار آمادگی ارایه خدمات را ایجاد کرده، از آموزش نیروهای شبکه خدمات خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۳ نمایندگی برای ارایه خدمات به هایما ۸S تجهیز شده که در روزهای آینده به ۹۳ باب خواهد رسید.

وی با بیان این‌که ابزار مورد نیاز در شبکه خدمات داخلی‌سازی شده و در روزهای آینده در اختیار نمایندگی‌ها قرار خواهد گرفت، افزود: در هر استان چهار تا پنج نمایندگی و در تهران نیز تعداد ۹ نمایندگی تجهیز شده و آماده خدمات رسانی به خریداران محصول هایما ۸S هستند.

مدیرعامل ایساکو بیان کرد: مستندات فنی تعمیراتی هایما ۸S آماده شده و روی سایت اینترنتی ایساکو قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تامین قطعات یدکی هایما ۸S تا هفته آینده با ترخیص از گمرک تکمیل خواهد شد.

سلاجقه در پایان با تاکید بر رعایت اصول استاندارد تعمیرات برای محصول جدید هایما ۸S، خاطرنشان کرد: زمان استاندارد تعمیرات در سیستم ایساکو به روزآوری شده و نرم افزار به روزرسانی دیاگ نیز دریافت و روی شبکه قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=21797

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰