فروش خودروهای جدید آمریکا ترمز کشید - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

فروش خودروهای جدید آمریکا ترمز کشید

  • کد خبر : 22267
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
فروش خودروهای جدید آمریکا ترمز کشید

فروش خودروهای جدید ایالات‌متحده در ماه نوامبر با توجه به نرخ بهره بالا ثابت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، گزارشی از مشاوران صنعت خودرو  J.D. Power نشان داد که انتظار می‌رود فروش خرده‌فروشی خودروهای جدید ایالات‌متحده در ماه نوامبر نسبتاً ثابت باشد زیرا قیمت‌های بالای خودرو، همراه با افزایش نرخ بهره، تقاضا را تعدیل می‌کند. مصرف کنندگانی که در بحبوحه کمبود مایل بودند پول بیشتری برای خودرو بپردازند، اکنون به دلیل بالا بودن قیمت عقب‌نشینی می‌کنند.
توماس کینگ، رئیس بخش داده و تجزیه و تحلیل در J.D. Power، اگرچه تقاضا، قیمت معاملات و سود خرده‌فروشی همچنان در بخش خرده‌فروشی قدرت را نشان می‌دهند، این معیارها نشانه‌هایی از تعدیل یا کاهش را نشان خواهند داد. کینگ گفت که انتظار دارد روند مشاهده شده در نوامبر تا سال ۲۰۲۳ ادامه یابد.
طبق این گزارش، انتظار می‌رود خرده‌فروشی خودروهای جدید در این ماه به ۹۳۳ هزار و ۴۰۲ دستگاه برسد که ۰.۳ درصد نسبت به نوامبر ۲۰۲۱ کاهش داشته است.
بر اساس گزارش رویترز، این گزارش نشان می‌دهد که انتظار می رود نرخ سالانه تعدیل شده فصلی نوامبر برای کل فروش خودروهای جدید ۱۳.۹ میلیون دستگاه باشد که نسبت به ۱۲.۹ میلیون دستگاه در سال گذشته افزایش یافته است. با این حال، این گزارش حاکی از آن است که قیمت خودروهای جدید البته با سرعت کمتری نسبت به اوایل سال جاری همچنان در حال افزایش است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=22267

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰