همتی: آیا رقابتی در خودروسازی کشور وجود دارد که شورای رقابت ایجاد شده است؟ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

همتی: آیا رقابتی در خودروسازی کشور وجود دارد که شورای رقابت ایجاد شده است؟

  • کد خبر : 24800
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
همتی: آیا رقابتی در خودروسازی کشور وجود دارد که شورای رقابت ایجاد شده است؟

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش قیمت خودروهای داخلی توسط شورای رقابت با هیچ منطق و اصول فنی و اقتصادی مطابقتی ندارد.

پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، حسن همتی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: افزایش قیمت‌ها هیچ تناسبی با افزایش ۲۰ درصدی حقوق و شعار سال ندارد. افزایش قیمت خودروهای داخلی توسط شورای رقابت با هیچ منطق و اصول فنی و اقتصادی مطابقتی ندارد. آیا رقابتی در خودروسازی کشور وجود دارد که شورای رقابت ایجاد شده است؟

وی در ادامه اظهار کرد: قیمت خودروهای میلیاردی در کشورهای همسایه حدود یک دهم قیمت خودروهای ماست. علت این اندازه ظلم و فشار به مردم در مورد خودرو چیست؟ افزایش ۷۰ درصدی گازبهای مصرفی در اواخر سال ۱۴۰۱ مردم را ناراحت و نگران کرده بود. در این رابطه نمایندگان مردم با وزیر مکاتبه کردند اما تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته؛ در حالی که بنا به ادعای دولتمردان تخفیف ۷۰ درصدی نیز اعمال شده است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس تصریح کرد: با این حساب اگر این تخفیف اعمال نمی‌شد مردم باید خانه‌های خود را می‌فروختند تا فیش گاز را پرداخت کنند. اجرای کامل همسان‌سازی حقوق مطالبه جدی بازنشستگان است، بازنشستگان در کجای معادلات اقتصادی و معیشتی قرار دارند؟ چرا مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند؟

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=24800

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰