قرارداد خرید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای پایتخت منعقد شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

قرارداد خرید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای پایتخت منعقد شد

  • کد خبر : 25026
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
قرارداد خرید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای پایتخت منعقد شد

امروز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی و نمایندگان یک شرکت خودروساز داخلی، قرارداد خرید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای تهران منعقد شد.

پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مهدی علیزاده با اشاره به اینکه در راستای توسعه ناوگان اتوبوسرانی هم در حوزه نوسازی و هم در حوزه بازسازی و اورهال به صورت همزمان اقدام می‌کنیم، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته امروز قرارداد خرید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس با یک شرکت خودروساز داخلی امضا شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها از نوع تک کابین هستند، ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته این اتوبوس‌ها به صورت تدریجی از شهریور ماه سال جاری تحویل و به ناوگان اضافه می شوند.

علیزاده با بیان اینکه برای رسیدن به وضعیت مطلوب در امر خدمات رسانی به شهروندان گرامی به صورت شبانه روزی و جهادی تلاش خواهیم کرد، گفت: ان‌شاءالله با این اقدامات بتوانیم نیاز شهروندان در حوزه اتوبوسرانی را رفع نماییم.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در مرحله جدید نوسازی اتوبوسرانی تهران دو هفته پیش ۴۰ دستگاه اتوبوس به این ناوگان اضافه شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=25026

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰