حسین زاده: خودروهای فرسوده را با خودروهای الکتریکی و هیبریدی جایگزین کنیم - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

حسین زاده: خودروهای فرسوده را با خودروهای الکتریکی و هیبریدی جایگزین کنیم

  • کد خبر : 26506
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
حسین زاده: خودروهای فرسوده را با خودروهای الکتریکی و هیبریدی جایگزین کنیم

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حدود ۲۵ میلیون خودرو در کشور داریم که حدود ۵ میلیون آن فرسوده است. اگر این خودروها را در یک بازه ۱۵ ساله با خودروهای الکتریکی و هیبریدی جایگزین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، حسین حسین‌زاده در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود، بیان کرد: یک قرآن را سوزاندند و امروز هزاران قرآن در سراسر جهان بالا رفت. هر چه بخواهید قرآن را محو کنید، بیشتر شکوفا می‌شود و این معنی «انا له لحافظون» است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از برگزاری رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت قدردانی می کنم. از رزمندگان سپاه اسلام برای برگزاری این رزمایش و از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضایی که در برقراری امنیت کشور در سرما و گرما در مناطق دورافتاده مرزی داخل کشور تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: تلاش‌های دولت و شخص ریاست جمهوری در جهت ایجاد روابط سازنده بین‌المللی و حضور فعال دیپلماتیک در مناطق مختلف از جمله امریکای لاتین، آفریقا، آسیای مرکزی و منطقه ستودنی و قابل تقدیر است.

حسین‌زاده در ادامه ضمن طرح پیشنهادی درباره تغییر واحد پول کشور، بیان کرد: اگر یک دلار امروز را به صورت میانگین ۵۰ هزار تومان در نظر بگیریم و دو صفر آن را برداریم، ۵۰۰ تومان یا با واحد جدید ۵۰۰ گراش است. اگر میانگین حقوق را هم ۱۰ میلیون در نظر بگیریم و دو صفر آن را برداریم، ۱۰۰ هزار تومان یا ۱۰۰ هزار گراش می‌شود. فرض کنید شخصی ۱۰۰ میلیون در بانک دارد، ۹۹ میلیون برای دولت و یک میلیون با واحد جدید برای آن شخص باشد که معادل همان ۱۰۰ میلیون تومان است. اتفاقی که اینجا می‌افتد، هم دولت بدهی‌هایش را می‌دهد، هم تورم پایین می‌آید و ارزش پول تقویت می‌شود و هم از چاپ ساعتی ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیارد تومن اسکناس جلوگیری می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حدود ۲۵ میلیون خودرو در کشور داریم که حدود ۵ میلیون آن فرسوده است. اگر این خودروها را در یک بازه ۱۵ ساله با خودروهای الکتریکی و هیبریدی جایگزین کنیم، این مشکل رفع خواهد شد. صحبت‌های آن هم انجام شده و حتی در خودروهای جدید ایران خودرو و سایپا هم این امکان وجود دارد. باید ستاد و نقشه راه توسعه هوش مصنوعی را تشکیل دهیم و از هوش مصنوعی در صنایع، انرژی، کشاورزی، حتی ارتباطات بین‌المللی استفاده کنیم.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=26506

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰