تسلا دست پُر آمد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

تسلا دست پُر آمد

  • کد خبر : 26947
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
تسلا دست پُر آمد

شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که تسلا قیمت نسخه‌های دوربرد و پرفورمنس مدل Y خود را از ۱۴ آگوست در چین کاهش داده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، این شرکت خودروسازی قیمت دو خودروی مدل Y رده بالاتر را ۱۴ هزار یوان (۱۹۳۴ دلار و ۵۸ سنت) کاهش داد. قیمت اولیه مدل Y دوربرد با ۴.۵ درصد کاهش به ۲۹۹ هزار و ۹۰۰ یوان رسید و قیمت شروع مدل Y پرفورمنس اکنون ۳۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان است که ۳.۸ درصد کاهش یافته است.

تسلا همچنین گفت که یارانه بیمه ۸۰۰۰ یوان در چین برای خریداران مدل ۳ نسخه‌های پایه و دیفرانسیل عقب خودروی موجودی مدل ۳ بین ۱۴ اگوست تا ۳۰ سپتامبر ارائه خواهد کرد.

مدل Y به همراه مدل ۳ که پرفروش‌ترین خودروهای شرکت ایلان ماسک هستند، بخشی از خودروهای ثابت را تشکیل می‌دهند. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا ماه گذشته گفت که امکان کاهش بیشتر قیمت با توجه به کاهش حاشیه‌های خودروساز وجود دارد.

تسلا از اواخر سال گذشته چندین بار قیمت‌ها را در ایالات متحده، چین و سایر بازارها کاهش داده است و تخفیف‌ها را افزایش داده و مشوق‌های دیگری برای کاهش موجودی‌ها در نظر گرفته است و تلاش می‌کند در برابر رقابت و عدم اطمینان اقتصادی از خود محافظت کند.

آمارهای انجمن خودروهای مسافری چین در اوایل این ماه نشان داد که فروش خودروهای ساخت چین تسلا در ماه جولای ۳۱ درصد نسبت به ژوئن کاهش یافته است و اولین کاهش ماهانه خود را از دسامبر نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=26947

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰