چالش جدید برای صنعت خودرو - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

چالش جدید برای صنعت خودرو

  • کد خبر : 26971
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
چالش جدید برای صنعت خودرو

رویکرد جدید فروش شرکت خودروسازی وین فست، دلالان خودرو در ایالات‌متحده را محتاط اما علاقه‌مند کرده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، سازنده خودروهای برقی ویتنامی وین‌فست با تغییر اخیر در نحوه توزیع خودروهای خود در بازار ایالات‌متحده، ترکیبی از احتیاط و علاقه را در میان دلالان برانگیخت.

این شرکت اولین کار خود را انجام داد و افزایش سهام را تجربه کرد و به ارزش بازار ۸۵ میلیارد دلار رسید که از ارزش فورد و جنرال موتورز در آن زمان پیشی گرفت. با این حال، سهام از آن زمان کاهش یافته و در حال حاضر ۱۷.۲ درصد کاهش به ۲۴.۹۲ دلار رسیده است.

فروشندگان خودرو در ایالات‌متحده علیرغم نوسانات قیمت سهام، با احتیاط به رویکرد فروش وین فست علاقه‌مند هستند. این شرکت قصد دارد مستقیماً به مشتریان آنلاین بفروشد و مدل سنتی نمایندگی را به چالش بکشد که شامل حداقل نمایشگاه‌های فیزیکی و به شدت به پلتفرم‌های آنلاین برای معاملات فروش متکی است.

این خودروساز که از اواخر سال گذشته نزدیک به ۳۰۰۰ وسیله نقلیه به آمریکای شمالی ارسال کرده است، اعلام کرد که مدل توزیع خود را تغییر می‌دهد که مبتنی بر رویکرد مستقیم به مصرف‌کننده است.

در حالی که برخی از فروشندگان خودرو در مورد این راهبرد جدید تردید دارند، برخی دیگر مزایای بالقوه را در نظر دارند که مهمترین آنها کاهش هزینه است. با این حال، نگرانی‌هایی در میان فروشندگان خودرو در مورد عدم تعامل مستقیم با مشتریان و تأثیر بالقوه آن بر تجارت آنها وجود دارد. تجربه رانندگی آزمایشی و خدمات شخصی‌شده‌ای که نمایندگی‌ها ارائه می‌کنند ممکن است در مدل فروش آنلاین وین‌فست از دست برود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=26971

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰