به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بیوایدی اعلام کرد که درآمد خالص برای شش ماه منتهی به ۳۰ ژوئن به ۱۰.۹۵ میلیارد یوان (۱.۵ میلیارد دلار) رسیده است که ۲۰۴.۷ درصد نسبت به ۳.۶ میلیارد یوان در سال گذشته با افزایش ۷۲.۷ درصدی درآمد به ۲۶۰.۱۲ میلیارد یوان افزایش یافته است.
بر اساس محاسبات رویترز، این شرکت برای سه ماهه آوریل تا ژوئن ۶.۸۲ میلیارد یوان سود خالص ثبت کرد که ۱۴۴.۷ درصد افزایش داشت.
این خودروساز در شنژن با توجه به تشدید رقابت قیمتی و کاهش تقاضا، توانسته رهبری خود را در بزرگترین بازار خودروی جهان تثبیت کند. همچنین، در ماه اکتبر برای اولینبار از خودروهای با برند فولکس واگن در چین پیشی گرفت.
بیوایدی رکورد فروش ماهانه خود را پس از تحویل ۷۰۰ هزار و ۲۴۴ خودرو در سه ماهه دوم در ماه جولای به ثبت رساند.
فروش خودروهای سواری در چین برای دومین ماه متوالی در جولای کاهش یافت زیرا مصرفکنندگان در بحبوحه اقتصاد ضعیف و محرکهای دولتی نگران خرید هستند.