کانسپت آئودی در فستیوال سرعت گودوود - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
6

کانسپت آئودی در فستیوال سرعت گودوود

  • کد خبر : 33425
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
کانسپت آئودی در فستیوال سرعت گودوود

آئودی تصمیم گرفت تا تاریخچه خود را مرور کرده و این وسیله نقلیه خاص را برای جشنواره سرعت گودوود ۲۰۲۴ به زندگی بازگرداند.

آئودی تصمیم گرفت تا تاریخچه خود را مرور کرده و این وسیله نقلیه خاص را برای جشنواره سرعت گودوود ۲۰۲۴ به زندگی بازگرداند.

Schnellsportwagen یا ماشین اسپرت سریع قرار بود نسخه‌ی جاده‌ای از ماشین مسابقه‌ای گرندپری Type 22 از دهه ۱۹۳۰ باشد. این ماشین قرار بود پیشرانه ۱۶ سیلندر با بیش از ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت و سرعت بالایی برابر با ۲۰۰ کیلومتر برساعت داشته باشد، که آن را به یکی از سریع‌ترین ماشین‌های زمان خود تبدیل می‌کرد.

متاسفانه، این سوپراسپرت شگفت‌انگیز هرگز از مرحله طراحی عبور نکرد؛ پروژه اتو یونیون Type 52 تا سال ۱۹۳۵ و قبل از شروع جنگ جهانی دوم متوقف شد. اما آئودی تصمیم گرفت تا تاریخچه خود را مرور کرده و این وسیله نقلیه خاص را برای جشنواره سرعت گودوود ۲۰۲۴ به زندگی بازگرداند.

کانسپت آئودی در فستیوال سرعت گودوود

ما عاشق ماشین‌های کلاسیک عجیب و غریب هستیم، این یکی از Audi هست. به طور دقیق‌تر، ساخته اتو یونیون کهبا نام Type 52 شناخته می‌شد.

Schnellsportwagen یا ماشین اسپرت سریع قرار بود نسخه‌ی جاده‌ای از ماشین مسابقه‌ای گرندپری Type 22 از دهه ۱۹۳۰ باشد. این ماشین قرار بود پیشرانه ۱۶ سیلندر با بیش از ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت و سرعت بالایی برابر با ۲۰۰ کیلومتر برساعت داشته باشد، که آن را به یکی از سریع‌ترین ماشین‌های زمان خود تبدیل می‌کرد.

متاسفانه، این سوپراسپرت شگفت‌انگیز هرگز از مرحله طراحی عبور نکرد؛ پروژه اتو یونیون Type 52 تا سال ۱۹۳۵ و قبل از شروع جنگ جهانی دوم متوقف شد. اما آئودی تصمیم گرفت تا تاریخچه خود را مرور کرده و این وسیله نقلیه خاص را برای جشنواره سرعت گودوود ۲۰۲۴ به زندگی بازگرداند.

به محض باز کردن درهای عقب‌ لولایی خواهید دید که داخل ماشین یک چیدمان سه‌نفره دارد، درست مانند McLaren F1 فقط ۶۰ سال زودتر. و Audi قصد داشت که داخل خودرو به نظر قدیمی با صندلی‌های پارچه‌ای کلاسیک، پنل‌های چوبی لاک‌دار و عقربه‌های قدیمی بزرگ باقی بماند، که به نظر موفق بوده است.

مشخصات فنی کانسپت اتو یونیون Type 52

زیر کاپوت یک پیشرانه ۱۶ سیلندر سوپرشارژر نصب شده است، دقیقا مشابه با آنچه در ماشین اصلی استفاده می‌شد. این نسخه از پیشرانه ۶ لیتری به جای پیشرانه ۴٫۴ لیتری طرح اصلی استفاده می‌کند. آئودی همچنین قدرت خروجی را از حدود ۲۰۰ اسب‌بخار به ۵۱۲ اسب‌بخار ‌افزایش داد. در ضمن، این پیشرانه به یک جعبه‌دنده دستی متصل است.

برای جا دادن پیشرانه و شاسی جدید، آئودی مجبور شد ابعاد را افزایش دهد. Type 52 دارای فاصله محوری ۳۳۱۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۴۵۰ کیلوگرم است. نسخه اصلی وزنی برابر با ۱۳۰۰ کیلوگرم داشت.

گزارش: فرنوش آبا

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=33425

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.