جزییات فروش فوری نقدی انواع کامیونت نیسان تک‌سوز اعلام شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
4

جزییات فروش فوری نقدی انواع کامیونت نیسان تک‌سوز اعلام شد

  • کد خبر : 33524
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
جزییات فروش فوری نقدی انواع کامیونت نیسان تک‌سوز اعلام شد
فروش فوری نقدی انواع کامیونت نیسان تک‌سوز، ‌از فردا ساعت ۱۰صبح آغاز می‌شود.

فروش فوری نقدی انواع کامیونت نیسان تک‌سوز، ‌از فردا ساعت ۱۰صبح آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، فروش انواع کامیونت نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال SVPD،‌ نیسان تک‌سوز آپشنال SVPD و نیسان تک‌سوز آپشنال هیدرولیک SVPD با تحویل ۳۰ روزه از فردا (۳۱ مردادماه)‌ ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می‌توانند از طریق صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند.

تاکید می‌شود که در طرح فروش یاد شده،‌ محدودیت کد ملی اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. همچنین امکان صلح (خرید انصرافی) در قرارداد وجود ندارد و انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالت) و نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

متقاضیان محترم می‌توانند برای تسهیل در فرآیند ثبت‌نام، قبل از زمان شروع ثبت‌نام، به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

بخشنامه فروش کامیونت نیسان تک‌سوز را از اینجا مشاهده کنید.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=33524

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰