تسلا همچنان یکی از پرفروشترین برندهای خودروهای الکتریکی در جهان است و طبق گزارش این شرکت به تازگی با شبکه سوپرشارژر خود به نقطه عطفی دیگری دست یافته است.
به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، تسلا با شبکه سوپرشارژر خود به نقطه عطف مهمی دست یافته است. تسلا اعلام کرد که ۶۰ هزار جایگاه سوپرشارژر در سراسر جهان مستقر کرده است که نصب آن به عنوان یک خبر عالی برای جامعه خودروهای الکتریکی است.
محبوبیت خودروهای برقی به دلیل صرفه جویی در هزینه سوخت و کاهش آلودگی هوا در حال افزایش است. وزارت انرژی ایالاتمتحده، ایستگاههای شارژ عمومی به رانندگان کمک میکنند تا خودروهای برقی خود را خارج از خانه، به ویژه در سفرهای جاده ای طولانیتر، سوختگیری کنند، زیرا وسایل نقلیه الکتریکی با یک بار شارژ میتوانند از ۱۱۰ تا ۳۰۰ مایل رانندگی کنند.
پذیرش خودروهای الکتریکی به این زودیها نزولی نمیشود. کارشناسان بر این باورند که ۲۶ میلیون وسیله نقلیه الکتریکی تا سال ۲۰۳۰، در جاده های ایالاتمتحده وجود خواهد داشت. مک کینزی اعلام کرد که برای پاسخگویی به تقاضای شارژ، حداقل باید ۱.۲ میلیون ایستگاه شارژ عمومی وجود داشته باشد و این نقطه عطف کار چشمگیر در نصب ایستگاههای شارژ قابل اعتماد را نشان میدهد و به ما یادآوری می کند که چقدر باید کار بیشتری انجام دهیم.
نظرات درباره این مقاله این بود که شبکه تسلا گستردهترین و قابل اعتمادترین شبکه شارژ امروز در آمریکاست و سوپرشارژها می تواند عامل مهمی برای خرید خودروهای تسلا باشد.