اجرای طرح اتوبوس مدرسه با ۲۹ اتوبوس و مینی بوس - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران خبر داد:

اجرای طرح اتوبوس مدرسه با ۲۹ اتوبوس و مینی بوس

  • کد خبر : 20723
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
اجرای طرح اتوبوس مدرسه با ۲۹ اتوبوس و مینی بوس

طرح جدید اتوبوس مدرسه با به کارگیری ۲۹ دستگاه اتوبوس و مینی بوس مناسب سازی شده برای ارائه خدمات حمل و نقلی به دانش آموزان از ابتدای مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، در جلسه مشترک شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و اداره کل آموزش و پرورش، چگونگی اجرای طرح اتوبوس مدرسه مورد بررسی قرار گرفت.

بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با اشاره به چالش‌های جدی در حمل و نقل عمومی و افزایش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اجرای طرح اتوبوس مدرسه را امکانی فرابخشی و راهبردی در کمک به نظام تعلیم و تربیت و رفاه هر چه بهتر دانش آموزان و اولیای عزیز توصیف کرد و گفت: این ابتکار و اقدام نو هدیه ای از سوی مدیریت شهری پایتخت به آموزش و پرورش شهر تهران است که خود را به اجرای موفق و توسعه ناوگان آن موظف می دانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز با تشکر از شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت، حمایت و همراهی با اجرای طرح اتوبوس مدرسه را مورد تاکید قرار داد و گفت: به یقین موفقیت این طرح باعث تقویت سرویس دهی و ارائه خدمات حمل و نقل به دانش آموزان عزیز خواهد شد و با توجه به موضوعات مختلفی که هر سال برای سرویس مدارس مطرح می شود و با توجه به ویژگی حمل و نقل جمعی دانش آموزان در این طرح، حجم زیادی از بار ترافیکی را کاهش خواهد داد.

علیرضا کریمیان بر همکاری و همراهی مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش با شرکت واحد اتوبوسرانی در طرح اتوبوس مدرسه تاکید کرد و افزود: برای نظارت و کیفیت بهتر خدمات رسانی به دانش آموزان در این طرح همفکری و مشارکت خود را با شرکت واحد اتوبوسرانی ادامه خواهیم داد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=20723

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰