قطعه سازان خودرو باید تجمیع شوند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت:

قطعه سازان خودرو باید تجمیع شوند

  • کد خبر : 21760
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
قطعه سازان خودرو باید تجمیع شوند

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مزیت تجمیع قطعه سازان، گفت: دسترسی به کالای ارزان و با کیفیت بالا از مزایای تشکیل مجموعه قطعه سازان است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، منوچهر منطقی، با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون ظرفیت نصب شده قطعه سازی ما با ظرفیت تولید قطعه سازان فاصله دارد بنابراین افزایش ظرفیت تولید قطعات خودرو با کیفیت مورد نظر یکی از برنامه‌های ما در وزارتخانه است.

وی افزود: مسئولیت کیفیت خودرو با خودروساز است و وظیفه ما نظارت بر برنامه‌ی خودروسازان و ارائه مشاوره برای افزایش کیفیت کار‌های در دست اجراست.

منطقی ادامه داد: تا حالا قطعه ساز از خودروساز نقشه می‌گرفت و سپس شروع به ساختن قطعه می‌کرد، اما در فرایند جدید برای بالارفتن سرعت دسترسی به محصولات جدید، بخشی از طراحی را به قطعه سازان منتقل می‌کنیم که این امر در قالب تجمیع قطعه سازان محقق می‌شود.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت حرکت به سمت دانش بنیان شدن قطعه سازی را از دیگر برنامه‌های راهبردی عنوان کرد و افزود: قطعه سازان ما تا الان کمتر با قطعات پیچیده سروکار داشته اند و بیشتر قطعات با فناوری متوسط تولید می‌کردند که با اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان، اثرات این قانون در نمایشگاه‌های بعدی و روند قطعه سازی نمایان خواهد شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=21760

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰