اولین محصول شرکت ویرا دیزل با برند شاکمان در راه بازار - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

اولین محصول شرکت ویرا دیزل با برند شاکمان در راه بازار

  • کد خبر : 21850
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
اولین محصول شرکت ویرا دیزل با برند شاکمان در راه بازار

شاکمان از تولید کنندگان برتر خودروهای تجاری آسیا به طور رسمی با شریک تجاری خود ویرا دیزل وارد فاز تولید شده و اولین محصول خود کامیونت شاکمان Y9 را با ظرفیت های ۵٫۵ و ۶ تن به بازار عرضه میکند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، حمل و نقل سبک کشور نقش موثری در توزیع کالاهای اساسی همانند غذا و دارو دارد که این امر از طریق در دسترس قرار گرفتن کالاهای تولیدی برای مشتریان نهایی در مراکز خرده فروشی صورت میگیرد. استفاده از ظرفیت کامیونت ها که توان نصب انواع کاربری ها را دارند باعث شده تا بتوان فراتر از وانت ها بارگیری کرد اما همچنان در محیط شلوغ شهری تردد کرد به همین دلیل ویرا دیزل به عنوان تنها شرکت بازار اقدام به عرضه کامیونت های ۵٫۵ تن با فاصله محوری کوتاه ویژه پخش شهری کرده است. مدل ۶ تن نیز علاوه بر استفاده های بین شهری و جاده ای با فاصله محوری بیشتر میتواند در خدمت ناوگان حمل و نقل شهری با ظرفیت متفاوت باشد.

شاکمان Y9 برای هر دو ظرفیت ۵٫۵ و ۶ تن از نسل جدید پیشرانه های قدرتمند کامینز استفاده میکند که از محبوبیت ویژه ای در بازار ایران برخوردار هستند. این پیشرانه با حجم ۳۸۰۰ سی سی قدرتی معادل ۱۵۴ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور راندمان بالایی دارد و در این حال، با استاندارد آلایندگی یورو ۵ EEV از مصرف سوخت مناسبی برخوردار است. سیستم انتقال قدرت از جعبه دنده های FAST 6 سرعته بهره میبرد تا با کمترین اتلاف انرژی نیرو را به محور محرک عقب انتقال دهد.

رفاه حال راننده و سرنشین کامیونت اولویت انتخاب و تولید محصول برای ویرا بوده است و در این راستا از امکانات مناسبی همانند خودرو های سواری استفاده میکند. در وهله اول میتوان به ارگونومی مناسب طراحی صندلی ها همراه با تعلیق فنری و طراحی ساده و کاربردی داشبورد به عنوان میزکار راننده اشاره کرد. از دیگر امکانات آن میتوان به سیستم مالتی مدیا با مانیتور نام برد که کنترل سیستم تهویه مطبوع قدرت مند آن نیز با لمس مانیتور صورت میگیرد. استفاده از تجهیزات الکترونیکی همانند کروز کنترل برای کنترل خودکار سرعت در بزرگراه ها از دیگر امکانات کامیونت های شاکمان است.

در حال حاضر ویرا در حال نهایی کردن پروسه خدمات پس از فروش و برنامه ریزی جهت زمانبندی مناسب فروش و تحویل محصولات به بازار است و به گفته مدیران ویرا دیزل به زودی در ماه های آینده از طریق رسانه ها شرایط فروش و تحویل این محصول اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=21850

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰