ورود اتوبوس‌های سه کابین به ایران - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
رئیس شورای شهر تهران خبر داد:

ورود اتوبوس‌های سه کابین به ایران

  • کد خبر : 21943
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
ورود اتوبوس‌های سه کابین به ایران

رئیس شورای شهر تهران از ورود اتوبوس‌های سه کابین به ایران خبر داد و گفت: همچنین استفاده از تراموا در تهران باید به طور ویژه بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مترو وسیله سنگین و پاکی است که هیچ وسیله حمل و نقل عمومی دیگری جای او را نگرفته است، گفت: میزان جابجایی مسافر در مترو بالا است و به همین دلیل جایگاه بالایی در میان وسایل حمل و نقل عمومی دارد و قابل قیاس با هیچ وسیله عمومی دیگری نیست.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های برقی بدون ریل، با ریل، تک کابین و سه کابین که در حال ورود به ایران هستند از جمله وسایل دیگر حمل و نقل عمومی قابل استفاده خواهند بود و اینکه در چه مسیری و در کدام منطقه اجرا شود باید از لحاظ ترافیکی و مسائل دیگر بررسی شود، ادامه داد: در این زمینه تراموا نیز می‌تواند حجم بالایی از مسافر را جابجا کند؛ اما این جابجایی به اندازه مترو نیست و این موضوع باید در نظر گرفته شود که در خیابان‌هایی که تقاطع‌های متعدد دارد نمی‌توان تراموا را اجرا کرد، البته با این حال اجرای تراموا نیاز به بررسی دقیق دارد.

نتایج تردد اتوبوس‌های برقی در تهران مثبت بوده

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه نتایج تردد اتوبوس‌های برقی در تهران مثبت بوده، گفت: هنوز امکان شارژ این اتوبوس‌ها وجود ندارد و اگر این مشکل حل شود می‌توان در مسیرهای طولانی از این اتوبوس‌ها استفاده کرد. هر چند که شهرداران اعلام کردند که در ۱۰ سال اخیر اتوبوسی دریافت نکردند و امیدواریم اتفاقی در این راستا رخ دهد.

وی در مورد بسته خرسند سازی کارکنان در شهرداری تهران، گفت: هر اقدامی که امکانات خوبی برای کارکنان فراهم کند در افزایش بازدهی آنها موثر است؛ اما مسئله اصلی آنها مسکن است که باید به آن توجه شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=21943

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰