خودروهای چینی برای مشتریان وقت می‌خرد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

خودروهای چینی برای مشتریان وقت می‌خرد

  • کد خبر : 23173
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
خودروهای چینی برای مشتریان وقت می‌خرد

شرکت چینی خودروهای الکتریکی نیو مدل‌های جدیدی را با تعویض باتری ارتقاء یافته عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، شرکت چینی خودروهای الکتریکی شرکت نیو(Nio)در یک رویداد سالانه در روز شنبه (۲۴ دسامبر) دو مدل ارائه کرد و خط تولید خود را در تلاش برای تصاحب سهم بیشتری از بازار با کاهش تقاضا برای خودرو گسترش داد. در این رویداد، نیو ES۸ اصلاح‌شده و یک کوپه الکتریکی جدید با نام EC۷ را عرضه کرد.
کوپه با قیمت اولیه ۴۸۸ هزار یوان (۹۴ هزار و ۲۸۶ دلار سنگاپور)، خریدارانی را هدف قرار می‌دهد که فضای بیشتر و همچنین عملکرد اسپرت می‌خواهند. قیمت ES۸ جدید از ۵۲۸ هزار یوان آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود تحویل به ترتیب در ماه مه و ژوئن آغاز شود.
نیو همچنین آخرین نسل از ایستگاه‌های تعویض باتری خود را معرفی کرد که به رانندگان اجازه می‌دهد به جای شارژ مجدد باتری موجود، به سرعت باتری خود را با یک باتری جدید تعویض کنند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، نیو در ۱۱ ماهه اول سال ۱۰۶ هزار و ۶۷۱ دستگاه خودرو تحویل داد که تقریباً ۳۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است. با این وجود، انتظار می‌رود تحویل سالانه با توجه به چالش‌های ناشی از بیماری همه‌گیر و سختگیرانه چین، هدف اولیه خود یعنی ۱۵۰ هزار دستگاه را از دست بدهد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=23173

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰