رونمایی ازلوگو و هویت بصری جدید "ویرا دیزل" در نمایشگاه خودرو تبریز - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

رونمایی ازلوگو و هویت بصری جدید “ویرا دیزل” در نمایشگاه خودرو تبریز

  • کد خبر : 23239
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
رونمایی ازلوگو و هویت بصری جدید “ویرا دیزل” در نمایشگاه خودرو تبریز

شرکت ویرا دیزل به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه ماموت و نماینده محصولات برند “شاکمان” در ایران قرار است در نمایشگاه خودرو تبریز از هویت بصری و لوگو جدید این شرکت رونمایی کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، جواد اکبری معاون بازاریابی و فروش ویرادیزل گفت: محصولات شرکت ویرا دیزل قرار است با برند اختصاصی این شرکت که با الهام از سمبل برند و حوزه فعالیت خودروهای تجاری طراحی شده روانه بازار شوند.
وی افزود: سرپرست پروژه هویت بصری و طراحی لوگو حسین وفائی طراح مشهور کشور است که به تازگی هویت بصری و لوگو جدید شرکت کرمان موتور را نیز طراحی کرده است. در طراحی این لوگو جدید از سمبل برند و فعالیت حوزه خودروهای تجاری الهام گرفته شده است که توضیحات تکمیلی در خصوص المان های این طراحی طی یک نشست خبری در حاشیه نمایشگاه اعلام خواهد شد.

دو کامیونت Y9 با وزن ناخالص ۵٫۵ و ۶ تن، کشنده Y3 و کشنده Z3 محصولات فعلی شرکت ویرا دیزل به حساب می آیند که همگی محصولات برند شاکمان هستند. این محصولاتاورینن با بهره گیری از تکنولوژی های به روز جهانی و در همکاری با برند های معتبری چون ایتون، کامینز، فویت و… تولید می شوند. لازم به ذکر است جعبه دنده ایتون نصب شده بر روی این محصولات چهار سال گارانتی تعویض بدون محدودیت کیلومتر را به همراه دارد.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته از ۱۳ تا ۱۶ دی ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های تبریز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=23239

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰