تعداد دفعات عرضه خودرو در بورس کالا افزایش می یابد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

تعداد دفعات عرضه خودرو در بورس کالا افزایش می یابد

  • کد خبر : 23310
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
تعداد دفعات عرضه خودرو در بورس کالا افزایش می یابد

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که در راستای پاسخ به نیاز بازار، برای افزایش عرضه خودروها در بورس کالا برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد تعداد دفعات عرضه در بورس کالا را از یک روز در هفته به دو روز در هفته افزایش داده و طی هر هفته بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، ایران‌خودرو در اطلاعیه خود ضمن اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه خودروها در بورس کالا بر اساس قیمت‌های مصوب عرضه می‌شوند، اعلام کرده:
”در طول هفته اخیر، عرضه ۲۰۷ در بورس کالا با کاهش قیمت مواجه بوده و مشتریان توانستند خودرو را با قیمت پایین‌تری نسبت به عرضه قبلی خریداری کنند.
 شرایط قیمت خودرو در بازار هفته جاری نشان داد که قیمت‌ها در بازار خودرو کاملا وابسته به شاخص‌های کلان اقتصادی، به‌ویژه نرخ ارز بوده و میان عرضه خودرو در بورس کالا و قیمت بازار هیچگونه ارتباط معناداری وجود ندارد.
قیمت پژو ٢٠٧ در هفته گذشته و دومین عرضه در بورس کالا کاهشی بوده و این در حالیست که قیمت این خودرو با افزایش یا کاهش قیمت ارز در نوسان بوده است.
خودروهای عرضه شده در بورس کالا در زمان زودتر از موعد تحویل مندرج در اطلاعیه عرضه به مشتریان تحویل داده می‌شوند. ضمن اینکه مشتریانی که تمایل به دریافت خودرو بلافاصله پس از صدور سند دارند،  می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو یا نمایندگی مجاز و مراجعه به سایت تولیدی، نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند. ”

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=23310

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰