ام‌وی‌ام ایکس۳۳؛ محصول اقتصادی و مطمئن - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
نسخه جدید شاسی‌بلند «مدیران‌خودرو» در آستانه ورود به بازار

ام‌وی‌ام ایکس۳۳؛ محصول اقتصادی و مطمئن

  • کد خبر : 4190
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۷:۲۷
ام‌وی‌ام ایکس۳۳؛ محصول اقتصادی و مطمئن

حالا نسل چهارم خودرویی که توانسته است طیف وسیعی از مشتریان را به سمت خود جذب کند، به‌عنوان وسیله‌نقلیه‌ای بادوام و قابل‌اعتماد، با جعبه‌دنده اتوماتیک و آپشن‌های جدید رفاهی و ایمنی راهی بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از اخبار خودرو، قطعا هنگام خرید خودرو برای مصارف روزانه و خانوادگی، فاکتورهای گوناگونی مطرح می‌شود، اما آنچه ذهن مشتریان را بیش‌از هرچیزدیگر به خود مشغول می‌کند، اقتصادی بودن و اطمینان به خودرو از لحاظ تامین قطعات و خدمات پس از فروش است که در کنار عوامل دیگر مانند طراحی، مباحث فنی و امکانات رفاهی و ایمنی سبب انتخاب محصول می‌شوند. در بازار خودرو ایران می‌توان به نمونه موفق چنین محصولاتی یعنی ام‌وی‌ام ایکس۳۳ اشاره کرد. قدیمی‌ترین شاسی‌بلند چینی بازار ایران که  ۳ نسخه آن در یک‌دهه گذشته وارد بازار ایران شده، اکنون نسخه چهارم آن آماده ورود است. ایکس۳۳ از نگاه مشتریان، خودرویی با دوام است و در بازار نمونه‌های بسیاری را می‌توان یافت که با کارکرد بالا، درحال خدمت‌رسانی هستند.
بسیاری ایکس۳۳ را شاسی‌بلندی اقتصادی اما با امکانات به‌روز می‌دانند. اما برخلاف دیگر شاسی‌بلندهای اقتصادی، چهره آن بر حسب نیاز بازار تغییرات گوناگونی را به خود دیده و به‌روز شده است. همچنین امروزه ام‌وی‌ام ایکس۳۳ از دید خریداران به لحاظ دوام محصول و خدمات پس از فروش مناسب قابل‌اعتماد است. البته به‌دلیل قدمت حضور در بازار یعنی گذشت نزدیک به ۱۰سال، نمایندگی‌ها و تعمیرکاران پس از ازائه خدمات و ۱۰ سال کار روی این خودرو، گواه می‌دهند ایکس۳۳محصولی کم‌استهلاک، بادوام و اقتصادی است. به‌همین‌دلیل می‌توان گفت این خودرو به‌خوبی از پس آزمایش‌ها برآمده است و به محصولی موفق در بازار ایران تبدیل شود.
ام‌وی‌ام ایکس۳۳ دربازه قیمتی یک سدان متوسط یا حتی کمتر، خودرویی جادار و خانوادگی است که باتوجه به وضعیت جاده و راه‌های کشور، راحتی و آسایش را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.
و حالا نسل چهارم خودرویی که توانسته است طیف وسیعی از مشتریان را به سمت خود جذب کند، به‌عنوان وسیله‌نقلیه‌ای بادوام و قابل‌اعتماد، با جعبه‌دنده اتوماتیک و آپشن‌های جدید رفاهی و ایمنی راهی بازار خواهد شد تا بتواند مسیر مدل‌های قبلی را ادامه داده و به نیاز مشتریان برای داشتن یک شاسی‌بلند خانوادگی با قابلیتهای شهری پاسخ دهد.
البته ایکس۳۳ نه‌تنها در ایران بلکه در تمام بازارهای صادراتی پرمخاطب است و البته توانسته در ارزیابی جی‌دی‌پاورز در بازار چین در سگمنت خود بیشترین میزان رضایت را کسب کند و همواره نماد اطمینان و کارایی باشد.
   سابقه درخشان ایکس۳۳
کمپانی چری برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۵ از شاسی‌بلند سایزکوچک شهری خود با نام تجاری چری‌تیگو۳ پرده‌برداری کرد. این خودرو در ابتدا به‌دلیل داشتن طراحی مناسب و امکانات رفاهی قابل‌قبول، در بازار چین جایگاه مناسبی را برای خود کسب کرد. در سال ۱۳۸۹ شرکت مدیران‌خودرو، شریک تجاری چری در ایران با معرفی این خودرو با نام اختصاصی ام‌وی‌ام‌ایکس۳۳ برای بازار ایران، به‌دلیل نبود خودروهای کراس‌اوور ارزان‌ در بازار  توانست فروش قابل‌توجهی را تجربه کند. همین امر سبب شد مدیران‌خودرو بلافاصله پس از معرفی نسل‌های جدید این خودرو، عرضه آن‌ها را در کشور آغاز کند. به همین‌دلیل می‌توان گفت این شرکت به‌منظور احترام به حقوق مشتریان خود، همواره به عرضه محصولات جدید این برند می‌پردازد.
نسل‌اول ایکس۳۳ که با الگوبرداری از نسل‌سوم تویوتا راو۴ راهی بازار جهانی شده بود، تنها مدت کمی دوام آورد و بلافاصله با به‌روزرسانی‌های انجام‌شده، دارای ظاهری پخته‌تر و جذاب‌تر شد. این در حالی است که طراحان چری رفته‌رفته به زبان طراحی واحدی دست یافتند که می‌توان رگه‌هایی از آن را در نسل کنونی ایکس۳۳ نیز مشاهده کرد. چری در فیس‌لیفت نخست این خودرو، با دگرگون کردن نمای جلو و طراحی کابین، تنوع اندکی در طراحی ایکس۳۳ ایجاد کرد، اما چهره کلی خودرو بدون‌تغییر باقی ماند. در فیس‌لیفت دوم که امروز با آن سروکار داریم، نمای جلو دوباره دستخوش تغییرات چشمگیری شد. این‌بار چراغ‌هایی کشیده، جلوپنجره مشترک با دیگر محصولات چری و سپر حجیم‌تر با اضافه شدن چراغ‌های روشنایی در روز به آن، برای نخستین‌بار، ظاهری مدرن را به ایکس۳۳ القا کرد. علاوه‌بر نمای جلو، زه‌های کرومی جدید روی درها و دستگیره‌ها، آینه‌های جانبی جدید راهنمادار، رینگ‌های جدید پنج شاخه دوبل و طرح جدید زاپاس‌بند عقب نیز به هرچه مدرن‌تر شدن ایکس ۳۳ کمک کردند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=4190

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰