فیس‌لیفت لکسوس LS مدل ۲۰۲۱ با فناوری بیشتر رونمایی شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

فیس‌لیفت لکسوس LS مدل ۲۰۲۱ با فناوری بیشتر رونمایی شد

  • کد خبر : 7789
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
فیس‌لیفت لکسوس LS مدل ۲۰۲۱ با فناوری بیشتر رونمایی شد

سه سال و نیم پس از معرفی نسل پنجم لکسوس LS، حالا فیس‌لیفت این مدل رونمایی شده تا شانس بیشتری برای رقابت با خودروهای آلمانی داشته باشد، مخصوصا حالا که قرار است یک مرسدس ‌بنز کلاس اس جدید معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، تشخیص تغییرات این فیس‌لیفت کار سختی است چون این سدان لوکس و بالارده خیلی تغییر نکرده است. این نسخه جدید با رنگ جدیدی به نام جینی لاستر رنگ‌آمیزی شده که نوعی رنگ نقره‌ای خاص با سطح صاف و آینه‌مانند است.

چراغ‌های جلو کمی متفاوت هستند، چون لکسوس LS از سیستم نوربالای انطباقی بهره می‌برد که در RX مدل ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار گرفت. لکسوس همچنین در سپر جلویی تغییراتی داده تا خطوطی عمودی در دو طرف اضافه کند، در حالی که در جلوپنجره شاهد یک سنسور رادار بزرگ هستیم.
تصاویری که تاکنون منتشر شده‌ لکسوس LS 500 اف اسپورت و LS 500h را نشان می‌دهند، که هردو دارای چراغ‌های عقب جدید و تزئینات پیانو بلک به جای تزئینات کرومی سابق هستند. مشتریان می‌توانند بین چندین نوع چرخ آلیاژی که شامل یک نسخه ۲۰ اینچی برای نسخه اف اسپورت است یک گزینه را انتخاب کنند.

نگاهی به کابین لکسوس LS جدید

اگرچه طراحی داخلی مثل سابق است، اما لکسوس LS مدل ۲۰۲۱ یک صفحه نمایش با وضوح بالا برای آینه عقب دیجیتالی دارد و دکمه‌های کنترل روی فرمان و کنسول مرکزی با رنگ مشکی پرداخت شده است. کنسول مرکزی حالا دارای کلید میانبری برای سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۱۲.۳ اینچی است تا دسترسی سریعی به سیستم گرمایشی صندلی و فرمان ارائه دهد. این سیستم سرگرمی رسانه‌ای دارای یک صفحه نمایش لمسی است که از اندروید اوتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

این تغییرات شاید جزئی به نظر برسند، اما تمرکز اصلی لکسوس روی بهبود آسایش این مدل بوده است. سیستم تعلیق انطباقی برای ارائه یک سواری راحت بهینه شده‌، که با تغییرات اعمال‌شده در میله تثبیت‌کننده و محل قرارگیری موتور بهبود یافته است. گفته شده صندلی‌ها نرم‌تر از مدل قبلی هستند و ارتعاشات را بهتر جذب می‌کنند.

بهبودهای پیشرانه

لکسوس می‌گوید گشتاور LS 500 در دور موتور پایین بهبود یافته و دارای گیربکس سریع‌تری است، در حالی که سیستم هیبریدی LS 500h بیشتر از قبل درگیر می‌شود تا شتاب را افزایش دهد. هردو از سیستم‌های کنترل فعال نویز و تقویت صدای موتور استفاده می‌کنند تا کابین آرام‌تری داشته باشند.
لکسوس از سیستم‌های دستیار رانندگی، از جمله دستیار پارک با کنترل خودکار فرمان، شتاب، ترمز و تعویض دنده بهره می‌برد. این سیستم با دوربین و حسگرهای مافوق صوت به راننده کمک می‌کند تا خودرو را در مسیر نگه دارد، مسیر را راحت‌تر تغییر دهد، فاصله خودش را از خودرو جلویی حفظ کند و راحت‌تر از بقیه خودروها سبقت بگیرد.

این لکسوس‌ها با گذشت زمان بهبود می‌یابند، چون از به‌روزرسانی نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کنند، و به محض اینکه عملکرد جدیدی در دسترس قرار بگیرد، در اختیار صاحبان خودروها قرار خواهد گرفت.
فروش فیس‌لیفت لکسوس LS تا پایان سال ۲۰۲۰ در ژاپن آغاز می‌شود و از سال آینده در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=7789

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰