نسخه های مختلف مزدا ۳ ۲۰۲۱ رونمایی شدند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

نسخه های مختلف مزدا ۳ ۲۰۲۱ رونمایی شدند

  • کد خبر : 8655
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
نسخه های مختلف مزدا ۳ ۲۰۲۱ رونمایی شدند

پس از معرفی «مزدا ۳» توربوشارژ ۲٫۵ لیتری، اکنون نسخه پایه ای این خودرو نیز با پیشرانه جدید معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از اسب بخار، شرکت «مزدا» افزون بر معرفی مدل جدید مزدا ۳ توربوشارژ با پیشرانه ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر Skyactiv-G، اکنون از مدل پایه ای این خودرو نیز با پیشرانه جدید پرده برداری کرده است. مزدا ۳ پایه ای مدل ۲۰۲۱ از پیشرانه Skyactiv-G با ۲ لیتر حجم بهره خواهد برد. این پیشرانه جدید ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

در مدل سدان مزدا ۳ سیستم انتقال قدرت به چرخ های جلو درنظر گرفته شده و توزیع گشتاور نیز به صورت استاندارد موجود است. پیشرانه ۲٫۵ لیتری Skyactiv-G نیز از سال قبل بدون تغییر باقی مانده و در تریم S مدل های هاچ بک و سدان با ۱۸۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۲ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است. انتقال قدرت در این مدل به صورت استاندارد به چرخ های جلو صورت می گیرد، اما آپشن انتقال قدرت به تمامی چرخ ها نیز قابل سفارش است.

در نهایت، پیشرانه ۲٫۵ لیتری توربوشارژ به عنوان پرچم دار تریم های مزدا ۳ انتخاب شده که ۲۵۰ اسب بخار قدرت و بیش از ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. افزون بر پیشرانه های جدید، مزدا سرویس Mazda Connected را به مدت ۳ سال به صورت رایگان در اختیار مالکان قرار می دهد. در این سرویس، ویژگی هایی همچون وای فای هات اسپات رایگان به مدت ۶ ماه با حجم ۲ گیگابایت و امکان استفاده از اپلیکیشن MyMazda app نیز وجود دارد.

طراحی

از جمله ویژگی های ظاهری بدنه نیز می توان به چراغ های روز LED، روشن شدن خودکار چراغ های جلو، چراغ های LED عقب، رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی، جلوپنجره مات تیره، دوربین دید عقب، برف پاک کن های مجهز به سنسور باران و… اشاره کرد.

کابین

در کابین تمامی تریم های مزدا ۳ مدل ۲۰۲۱ از نمایشگر ۸٫۸ اینچی سیستم سرگرمی به همراه هندزفری بلوتوثی موبایل، دو درگاه شارژ USB، سیستم صوتی با ۸ بلندگو، استارت دکمه ای و ترمز پارک خودکار استفاده شده است. افزون بر تمامی ویژگی های استاندارد مدل ۲ لیتری، در تریم ۲٫۵ اس اپل کارپلی و اندروید اتوی استاندارد نیز به کار رفته است.

در بحث سیستم های ایمنی شاهد به کارگیری سیستم  i-Activsense هستیم. در این سیستم از جمله ویژگی هایی همچون رادار کروزکنترل هوشمند با قابلیت استاپ اند گو، راهنمای ترمز هوشمند، هشدار خروج از خط و راهنمای ماندن در خط، هشدار میزان هوشیاری راننده و سیستم نوربالای هوشمند استفاده شده است.

برای نخستین بار در نسخه هاچ بک مزدا ۳ تریم ۲٫۵S بسته انتخابی معرفی شده است. در این بسته، خصوصیاتی مانند مونروف هوشمند، سیستم مسیریابی ماهواره ای، سیستم صوتی بوز با ۱۲ بلندگو و آنتن کوسه ای وجود دارد. مزدا ۳ ۲٫۵ لیتری هاچ بک با بسته پریمیوم تنها تریمی است که با جعبه دنده ۶ سرعته دستی قابل سفارش خواهد بود. قیمت مدل جدید مزدا ۳ به زودی اعلام می شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=8655

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰