روشی مطمئن برای تشخیص اصالت لوازم یدکی - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

روشی مطمئن برای تشخیص اصالت لوازم یدکی

  • کد خبر : 8662
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
روشی مطمئن برای تشخیص اصالت لوازم یدکی

لوازم یدکی خودرو از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید دقت فراوانی به آن شود. اصالت کالا و اطمینان از کیفیت مورد تایید کمپانی سازنده، از مواردی است که هنگام خرید لوازم و قطعات یدکی باید به آن توجه کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مدت هاست که شرکت «ایساکو» به عنوان متولی خدمات پس از فروش و تامین قطعات محصولات ایران خودرو، خدماتی در بستر وب و نرم افزار به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از رایج ترین این خدمات، اپلیکیشن ایساکو است که در هنگام تحویل خودرو، نصب آن به مشتریان ایران خودرو توصیه می شود. زیرا در این اپلیکشین می توان از خدماتی مانند امداد خودرو، رزرو نوبت تعمیرگاه، پرداخت جرایم، سرویس خودرو در محل و… استفاده نمود.
حالا در به روزرسانی جدید نرم افزار ایساکو در تلفن همراه، این قابلیت اضافه شده که مشتریان بتوانند در هنگام خرید لوازم یدکی از اصالت کالا اطمینان حاص نمایند. پیش از این حضور لوازم یدکی تقلبی و غیر اصل ایساکو در بازار آزاد باعث شده بود تا بسیاری از مشتریان نتوانند تا به راحتی به اصالت کالا پی ببرند. حتی با وجود قابلیت ارسال شماره شناسایی کالا به سامانه پیامکی ایساکو، همچنان شاهد بودیم که برخی کارگاه های زیرزمینی و متقلبان، با توزیع کالای غیر اصل و جعل این شماره ها سعی در فریب مشتریان داشته اند.
برای همین از این پس مشتریان ایران خودرو و دارندگان نرم افزار ایساکو می توانند با بررسی راحت QR Code بر روی بسته ها از اصالت کالا مطمئن شوند. همچنین در این قابلیت قیمت دقیق قطعه مورد نظر به مشتری اعلام می شود و برای بالا بردن ضریب اطمینان و جلوگیری از جعل برچسب ها، از QR Code یک بار مصرف بر روی بسته بندی ها استفاده شده است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=8662

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰